کد خبر: ۵۵۵۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

امام‌جمعه موقت تهران: ایران شاخ آمریکا و اروپا را شکسته است

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به توان موشکی و دفاعی ایران گفت: توان دفاعی و ایمانی ایران شاخ آمریکا و اروپا را شکسته است.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع) در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) شهریار با اشاره به ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) اظهار داشت:  ایشان هم جلال‌الله و هم جمال‌الله بودند و در میان دیگر انبیا و امامان شاخص آن‌چنان درخشیدند که مظهر رضای الهی ‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه تنها تقوا ملاک رفتاری میان انسان‌هاست، از تفکر لیبرالی که دین را از سیاست جدا می‌داند،‌ انتقاد کرد و گفت: در اوایل پیروزی انقلاب شورشی‌ها و تجزیه‌طلب‌ها دست به هر اقدامی زدند تا انقلاب را به شکست بکشانند اما حرکت مردم پشت ولایت فقیه تمام تفکرات و خواسته‌های آن‌ها را در هم شکست همچنان که در جریان دفاع مقدس نیز جوانان با پیروی از ولایت فقیه با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستادند.

صدیقی ادامه داد: امروز به برکت ولایت فقیه و خون شهدا و ایثارگران نه تنها از توان دفاعی و موشکی بالایی برخوردار هستیم که کشوری ایمن از هر گونه تعدی و تجاوز داریم، ما با توان دفاعی و ایمانی خود همچون شهید حججی‌ها، روحانیون و سرداران شهید همچون همدانی‌ها و جان بر کفانی چون سردار سلیمانی‌ها توانستیم شاخ آمریکا و اروپا را که با پول سعودی پروار شده بودند بشکنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امام جمعه موقت تهران در پایان با اشاره به حرکت فرهنگی پیاده‌روی به سمت حرم ثامن‌الحجج(ع) خاطرنشان کرد: این حرکت در ادامه مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) است و به زودی به برکت وجود امام رضا(ع) از مشکلات پیش‌روی کشور نیز عبور می ‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
خوب مهم نیست دو باره شاخ در می آورد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین