کد خبر: ۵۵۵۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

توقعات را پایین بیاوریم و خریدها را بر مبنای ضروریات انجام دهیم

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد همبستگی در شرایط تحریم تاکید کرد وگفت که این امر موجب بالا رفتن مقاومت‌ها در قبال تحریم خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود رضایی در این باره اظهار کرد: اولین کاری که باید برای مقاومت در برابر تحریم‌ها انجام داد ایجاد وحدت ملی است. مثلا وقتی شرایط ارز تغییر کرد اگر بنا بود کسانی که ثروتی دارند بازار را تصرف کنند خود به خود فشار مضاعفی به نیازمند وارد می‌شد اما اگر در چنین شرایطی وحدت ایجاد شود و همه معتقد باشند که در قبال تحریم‌ها ایستادگی کرد اوضاع متفاوت خواهد شد.

وی افزود: ما باید در چنین شرایطی توقعات را پایین بیاوریم و خریدها را بر مبنای ضروریات انجام دهیم و زیاده طلبی و زیاده خواهی پرهیز کنیم تا از این طریق با تحریم‌ها مقابله کنیم در غیر این صورت تحمل تحریم‌ها کار سختی خواهد بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: این مرکز حاکمیت است که باید نسبت به ایجاد وحدت و نزدیک کردن سلایق سیاسی و گروه‌های مختلف به هم اقدام کند تا نوعی همبستگی به وجود بیاید و شکافی که بین مردم و دولت به صورت عام وجود دارد برطرف شود. در این صورت شاید بتوانیم مقاومت کنیم اما اگر شکافی وجود داشته باشد و اختلاف فکری و اندیشه ای هم باشد تحمل آن سخت خواهد بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
سنگ پای قزوین جلو شما لنگ پهن می کنه!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین