کد خبر: ۵۵۵۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

عربده‌کش خیابان جمهوری دستگیر شد

اراذل و اوباش سابقه داری که شب گذشته با عربده کشی در خیابان جمهوری اخلال در نظم عمومی ایجاد کرده بود، پس از تیراندازی پلیس و زمین‌گیر شدن، دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ ارسلان قاسم زاده رییس کلانتری ۱۲۹ جامی درباره این خبر توضیح داد: ساعت ۱ بامداد امروز (جمعه) ماموران کلانتری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان یک مورد عربده کشی در خیابان جمهوری نبش شیخ هادی قرار می گیرند و به سرعت به موقعیت اعزام می شوند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می کنند یک نفر از اراذل و اوباش‌های منطقه نواب در حالت مستانه چوبی در دست داشته و به همراه یکی از دوستان خود در حال عربده کشی بوده و با ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف در حال ایجاد اخلال در نظم عمومی است.

قاسم زاده ادامه داد: متهم با مشاهده ماموران با چوب به قصد خلع سلاح ماموران به آنان حمله‌ور شده که مامور گشت خودرویی به وی اخطار ایست می دهد اما متهم توجهی نمی‌کند. مامور پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی، یک تیر به پای وی می‌زند و متهم پس از زمین‌گیر شدن، دستگیر می شود.

وی افزود: متهم دیگر نیز با مشاهده تیراندازی پلیس متواری شده که تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد. متهم تیرخورده نیز به بیمارستان منتقل شد و امروز پس از صدور قرار قضایی، روانه زندان می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین