کد خبر: ۵۵۵۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

سنگربان کاشیما: به رکورد شخصی فکر نمی‌کنم

سنگربان کره‌ای تیم فوتبال کاشیما و دارنده دو عنوان قهرمانی آسیا موفقیت تیمش را مهمتر از ثبت رکورد شخصی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در چارچوب دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فردا (شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

کوون سون تائه که پیش از این در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۶ با تیم جنبوک موتورز به عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا دست یافته در صورت قهرمانی کاشیما آنتلرز، اولین بازیکن آسیایی خواهد بود که سه بار فاتح جام باشگاه‌های آسیا شده است.

اما دروازه بان کره‌ای کاشیما در مصاحبه با‌ای اف سی عنوان کرد، به جای فکر کردن به این موفقیت شخصی تمام تمرکزش معطوف به موفقیت تیمش است.

گلر ۳۴ ساله کاشیما گفت: "من واقعا در مورد این مسئله (تبدیل شدن به اولین بازیکن سه جامی آسیا) فکر نکرده ام، اما تصمیم من این بود که به کاشیما بیام و قهرمان لیگ قهرمانان شوم. این یک رکورد شخصی خواهد بود، اما من فقط به این فکر می‌کنم بتوانیم به عنوان یک تیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم. "

"۱۰ سال بین اولین و دومین قهرمانی من در آسیا فاصله افتاد. زمان‌هایی وجود داشت که من اشتیاق زیادی به قهرمانی داشتم، اما نمیتوانستم آن را انجام دهم و وقتی قهرمان شدیم من بازیکنی را می‌شناختم که ۲۳ ساله بازی کرده بود، اما در ACL حضور نداشت. هنگامی که شما به این موضوع فکر می‌کنید، می‌بینید که بازی در ACL دارای معنی زیادی است و برای این که فرصت بازی در فینال داشته باشید، باید از چندین مانع عبور کرده باشید. "

تائه افزود: شخصا نمی‌خواهم پس از بازنشستگی حسرت چیزی را بخورم. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند از هر لحظه برای به دست آوردن قهرمانی استفاده کنند. ما همه به عنوان یک تیم منتظر این لحظه بوده ایم، همانطور که طرفداران کاشیما هم منتظر بوده اند. هدفی جز مبارزه تا پایان برای کسب پیروزی و قهرمانی ندارم. "

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین