کد خبر: ۵۵۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

تعیین تکلیف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به نشست مسقط موکول شد

روزنامه العرب قطر از تعیین تکلیف سهمیه کشورهای شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا در نشست عمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه العرب قطر از تعیین تکلیف سهمیه کشورهای شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا در نشست عمان خبر داد.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از روزنامه العرب قطر، کمیته رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست صعود المهندی، نایب‌رئیس قطری این نهاد روز 26 ماه نوامبر سال جاری میلادی (5 آذر) در مسقط، پایتخت عمان درباره سهمیه‌های فصل آینده لیگ قهرمانان تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

بر اساس گزارش این روزنامه قطری، کمیته رقابت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته (جمعه) با توجه به برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان میان تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در تهران جلسه خود را برگزار اما تعیین تکلیف سهمیه‌های فصل آینده این رقابت‌ها را به نشست مسقط موکول کرد. این تصمیم بدین‌خاطر اتخاذ شد که تمام اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر مراسم سالانه اعطای جوایز برترین‌های این قاره در عمان حضور خواهند یافت.

در این میان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته از قطعی شدن سهمیه 1+3 ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد تا گمانه‌زنی‌های رسانه‌های قطری مبنی بر کاهش سهمیه ایران و افزایش سهمیه این کشور پایان یابد.


تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین