کد خبر: ۵۵۵۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

بازیکنی که می تواند خط آتش استقلال را راه بیندازد ؛ پدیده پیکان در یک قدمی ترکیب شفر

در روزهایی که استقلال تقریبا درسکوت خبری به سر می‌برد و تعطیلات نیز مزید برعلت شده بود تا این سکوت ملموس تر شود چهره ای نام آشنا در تمرین استقلال آفتابی شد.
آفتاب‌‌نیوز : او کسی نبود جز مرتضی آقاخان. وینگرچپ و راستی که در ترکیب پیکان یکی از بهترین ها بود وبه همین سبب هم ابتدای این فصل از سوی باشگاه استقلال خریداری شد. آقاخان اما در بدو ورود به استقلال با مصدومیت مواجه شد و نتوانست استقلال را از ابتدای لیگ همراهی کند.

حضور آقاخان اما می‌توانست قدری برقدرت خط آتش استقلال بیفزاید. خط آتشی که تا این جای لیگ خاموش بوده و هرگزنتوانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند. با بازگشت آقا خان اما این امید در دل ها ایجاد شده که خط حمله استقلال شرایط مطلوب تری در قیاس با هفته های آغازین لیگ هجدهم داشته باشد. آقا خان از چهارشنبه ای که گذشت با استقلال استارت زد.

او از شنبه نیز که دور جدید تمرینات آغاز می‌شود در تمرینات شرکت خواهد کرد تا به آمادگی بدنی اش بیفزاید. طبق توافقی که باشگاه استقلال با آقاخان داشته نام او از فهرست نیم فصل کنار گذاشته شده اما او می‌تواند از نیم فصل دوم برای استقلال به میدان برود و به عنوان مهره ای کلیدی برای آبی‌ها بازی کند. نکته مهم اینکه وینفرد شفر هم عمیقا روی آقا خان حساب بازکرده ودر صحبت هایی که با این بازیکن داشته به او گفته سخت تمرین کند تا برای نیم فصل دوم آماده شود.

سرعت و انگیزه قابل توجه آقاخان می‌تواند استقلال را به روزهای خوب برساند. ظرفیت های آقا خان به گونه ای است که اگر در آمادگی مناسب باشد، بدون شک به استقلال کمک قابل توجهی خواهد کرد.


پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین