کد خبر: ۵۵۵۸۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

نصرتی: چیزی جز ستایش پرسپولیس نمی‌توانم بگویم

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید نایب قهرمانی سرخپوشان با دست بسته در لیگ قهرمانان آسیا معادل قهرمانی است.
آفتاب‌‌نیوز :
‌محمد نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره شکست تیم پرسپولیس ایران در فینال و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هواداران پرسپولیس و مردم ایران تبریک می‌گویم. این نایب قهرمانی کم از قهرمانی نبود. به هر حال ژاپنی‌ها در بازی رفت، بار خودشان را بسته و ۵۰ درصد راه را طی کردند. آن‌ها به لحاظ بدنی نیز شرایط بهتری داشتند چون بیش‌تر استراحت کردند. پرسپولیس یک رفت و برگشت به ژاپن داشت اما آن‌ها فقط به ایران آمدند و بازی کردند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با توجه به این که برانکو، بازیکنان محدودی داشت، تیمش در دقایق پایانی خسته شد و این کاملا طبیعی است. پرسپولیس این همه مصدوم داشت و متاسفانه محمد انصاری هم به مصدومان اضافه شد. واقعا خدا قوت و دم‌شان گرم. باید بیش‌ترین تشکر را از برانکو کرد که با دست بسته، هیچ وقت شکوه و گلایه نکرد. شاید اگر مربی دیگری بود در لیگ برتر هم گزینه نیفتادن می‌شد.

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران هم‌چنین درباره مسائل فنی بازی فینال توضیح داد:‌ کاشیما به لحاظ فنی هم در همه خطوط بازیکنان خوبی داشت و سعی کرد با حفظ توپ، بازیکنان پرسپولیس را خسته کند. پرسپولیس هم یار جایگزین نداشت. واقعا زور تیم ما به نماینده ژاپن نرسید.

نصرتی دربخش دیگری از مصاحبه درباره فشار شدیدی که روی سرخپوشان بود، عنوان کرد: چون بازی رفت با اختلاف دو گل به سود کاشیما به پایان رسیده بود، از یک طرف نباید گل می‌خوردیم، از یک طرف مصدوم داشتیم و از یک طرف هم محروم داده بودیم. بنابراین معتقدم تا این‌جا هم که آمدند، برای من قهرمان هستند.

او در پایان تاکید کرد: پرسپولیس با پتانسیلی که دارد، به خودباوری رسیده است و می‌تواند سال آینده برای قهرمانی بجنگد. باید کادرفنی را حفظ کنند و با جذب بازیکنان جدید، به قهرمانی سال آینده فکر کنند. در مجموع چیزی جز ستایش این تیم نمی‌توانم بگویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین