کد خبر: ۵۵۶۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳

شلیک راکت از غزه به شهرک‌های اسرائیلی/شهادت دو فلسطینی+فیلم

توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) شمال نوار غزه را هدف قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دو شهروند فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل به شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنگنده‌های ما حمله به مواضعی در مناطق مختلف در امتداد نوار غزه را آغاز کرده‌اند.

به گزارش روسیا الیوم، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در ۴۰ دقیقه، بیش از ۱۰۰ موشک فلسطینی به اراضی اشغالی اطراف نوار غزه شلیک شده است.

بیانیه "اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی" درمورد حملات به مناطق صهیونیست‌نشین

گروه‌های فلسطینی نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند که دادن پاسخ به شهادت هفت فلسطینی در نوار غزه که در روز گذشته به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی جان باختند، آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، در بیانیه "اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی" آمده است که آغاز پاسخ به کشته شدن هفت فلسطینی در روز گذشته در نوار غزه از جمله فرماندهانی در گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس آغاز شده است.

در همین حال، داوود شهاب، مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پاسخ مقاومت یک پاسخ طبیعی به نمایندگی از مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: اتاق عملیات مقاومت این تصمیم را اتخاذ کرد تا اشغالگر و تمامی حامیانش بدانند که اگر زندگی مردم فلسطین امن نباشد، هیچ امنیتی برای آنها نیز وجود نخواهد داشت و به بازی گرفتن جان فرزندان ما، بدون پرداخت بها نخواهد بود.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین