کد خبر: ۵۵۶۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

جنجال بر سر عروسک خرسی ترامپ ساخت چین +عکس

یک شرکت مستقر در تگزاس به تازگی اقدام به تولید و فروش خرس‌هایی به شکل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا کرده است. این خرس پشمی به نام «خرس ترامپی» با مو‌های زرد رنگ که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، جنجال زیادی به پا کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :  تبلیغات مربوط به عروسک خرسی ترامپ نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در توییتر منتشر شد؛ اما تا امروز توجه زیادی به آن نشده بود. در این ویدئوی تبلیغاتی افرادی مثل سربازان نظامی که این خرس را در دست دارند، درباره علاقه خود به این خرس می‌گویند.

اما ویدئوی تبلیغاتی عروسک خرسی ترامپ پس از آنکه در هفته جاری برای نخستین بار از شبکه فاکس نیوز هم پخش شد، مورد توجه قرار گرفته است. نکته جالب این است که این خرس ترامپی در واقع ساخت کشور چین است! این در حالی است که ترامپ بار‌ها گفته که پکن باعث از دست رفتن مشاغل در آمریکا شده است و جنگی تجاری علیه چین به راه انداخته است. او همچنین از شرکت‌های آمریکایی که کارخانه‌های تولید محصولاتشان در چین قرار دارد، خواسته است کارخانه‌های خود را به آمریکا منتقل کنند.

جنجال بر سر عروسک خرسی ترامپ ساخت چین +عکس

یکی از کاربران در حساب توییتر خود نوشت که پس از تماس با رئیس این شرکت، وی تأیید کرده است که عروسک خرسی‌های ترامپ ساخت کشور چین هستند.

جنجال بر سر عروسک خرسی ترامپ ساخت چین +عکس

این خرس ۲۲ اینچی (۵۵ سانتی متری) ترامپ که هم اکنون به صورت آنلاین در وبسایت آمازون هم به فروش می‌رسد، یک مدرک شناسایی معتبر دارد. در داخل بسته بندی آن یک پتو که با پرچم آمریکا تزئین شده است هم وجود دارد.


جنجال بر سر عروسک خرسی ترامپ ساخت چین +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
1
عروسک ترامپ باید به صورت کفتار ساخته میشد نه خرس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین