کد خبر: ۵۵۶۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

گروگانگیری یک دانش آموز در شیراز

صبح چهارشنبه راس ساعت 7 و 45 دقیقه سه گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 سرویس مدرسه ای را در بلوار بعثت شیراز متوقف کردند و پسر بچه 10 ساله را به گروگان گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کودکی 10ساله صبح چهارشنبه در شیراز گروگان گرفته شد که پس از سه ساعت عملیات تعقیب و گریز به صورت هوایی و زمینی گروگان گیران کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح چهارشنبه راس ساعت 7 و 45 دقیقه سه گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 سرویس مدرسه ای را در بلوار بعثت شیراز متوقف کردند و پسر بچه 10 ساله را به گروگان گرفتند.

گودرزی که خود فرماندهی این عملیات را بطور مستقیم در دست داشت ادامه داد: بلافاصله پس از این رخداد،عملیات مهار را ماموران پلیس بصورت زمینی و هوایی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در کمتر از سه ساعت خودرو گروگان گیران در ایست و بازرسی شهرستان نی ریز(در 192 کیلومتری شرق شیراز) متوقف شد و هر سه آدم ربا دستگیر شدند و پسر بچه نیز آزاد شد.

گودرزی بیان کرد: پس از پایان این ماموریت کودک به همراه بالگرد به شیراز منتقل شد و هم اکنون این کودک صحیح و سالم در اختیار نیروهای انتظامی است.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین