کد خبر: ۵۵۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

بارش برف در محورهای کوهستانی قزوین/ احتمال بارش برف در ارتفاعات خوزستان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین اعلام کرد: در گردنه طالقان در آبیک و گردنه قسطین‌لار و بهرام‌آباد در الموت شاهد بارش برف و سایر محورهای استان نیز شاهد باران هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
«جواد حق‌لطفی» معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گردنه طالقان در آبیک و گردنه قسطین‌لار و بهرام‌آباد در الموت شاهد بارش برف هستیم و همکاران با 3 اکیپ در حال نمک‌پاشی هستند.

وی با اشاره به این‌که در بقیه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش پراکنده باران هستیم، یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین دارند زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

احتمال بارش برف در ارتفاعات خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز از ادامه بارش باران، وزش باد قابل ملاحظه و احتمال بارش برف در ارتفاعات استان خبر داد.

«محمد سبزه زاری» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه بارندگی در خوزستان اظهار کرد: تا اواخر فردا(جمعه) رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه، آب‌گرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. بارش تگرگ به صورت نقطه‌ای و بارش برف در ارتفاعات استان خوزستان مورد انتظار است. همچنین طی این مدت خلیج فارس مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته ایستگاه رادار اهواز با ۲۳ و دهدز با ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۱۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین