کد خبر: ۵۵۶۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

وقتی قانون دور زده می‌شود/ صالحی‌امیری: تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد!

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد تا تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدرضا صالحی امیری در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور عنوان کرد: بر اساس این قانون آقای تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می داند.

صالحی امیری گفت: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت او انجام شود.

گفتنی است که مهدی تاج که در مشمول قانون مدیران بازنشسته می‎شود، اصرار فراوانی بر ماندن در فدارسیون فوتبال دارد و بخاطر همین مسئله نامه نگاری‎هایی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته که آنها نیز فوتبال ایران را تهدید به تعلیق کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
مبارک است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین