کد خبر: ۵۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

جزئیات تصادف خودروی مسوولان وزارت کار در استان گلستان/ پنج مصدوم/حال سه نفر وخیم است+فیلم و عکس

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف خودروی تعدادی از مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان خبر داد و گفت: نوربخش - رئیس سازمان تامین اجتماعی- به اتاق عمل انتقال یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
مجتبی خالدی در گفت وگو با ایسنا افزود: ساعتی قبل یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز با کامیون حامل سوخت در استان گلستان تصادف کرد که تصادف پنج مصدوم بر جای گذاشت. دو تن از مصدومان به‌صورت سرپایی و سه تن دیگر که از همراهان مسوولان وزارت رفاه بودند به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: نوربخش - رئیس سازمان تامین اجتماعی، تاج الدین - معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی و حنیف - مدیر کل اموراستانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی- افراد مصدوم هستند که دکتر نوربخش به اتاق عمل منتقل و دکتر تاج الدین نیز در حال احیای قلبی، ریوی است. 

خالدی در پایان اظهارکرد: حال حنیف که راننده این خودرو نیز بوده وخیم گزارش شده است. 

شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مناف هاشمی استاندار گلستان در این جریان دچار هیچ آسیبی نشده‌اند.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به تصادف خودروی هیات همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در محور گرگان به کردکوی رخ داده است. در جریان این حادثه خودروی لندکروز در یک دوربرگردان با تانکر حامل سوخت برخورد کرد. ۴ نفر در این حادثه مصدوم شدند. آقای نوربخش و تاج‌الدین از سرنشینان این خودرو بودند که حال آنها وخیم اعلام شده است.دو مصدوم دیگر به بیمارستان ۵ آذر منتقل شدند که سطح هوشیاری یکی از آنها پایین است اما مصدوم دیگر وضعیت از دیگر مصدومان بهتر است.

گزارش مقدماتی پلیس

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادف تویوتا لندکروز و تانکر حمل سوخت را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات این حادثه گفت: یک دستگاه تویوتا لندکروز و یک دستگاه تانکر حمل سوخت ساعتی پیش در ورودی غربی شهر گرگان باهم برخورد کردند. ۴ سرنشین این خودرو که شامل تقی نوربخش و همراهنشان بودند دچار حادثه شده که به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه هستند و علت آن متعاقبا اعلام می شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین