کد خبر: ۵۵۶۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

تساوی ایران برابر ترینیدادوتوباگو در نیمه نخست/درگیری بازیکن یاغی ترینیداد و توباگو با داور/ کی روش را مهار کردند

نیمه نخست دیدار تدارکاتی ایران و ترینیداد و تیباگو با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال ایران در جریان دیداری دوستانه عصر امروز (پجشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان ترینیدادوتوباگو بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق نخست این بازی، سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو بیشتر صاحب توپ بودند و روی یکی دو ارسال هم فرصت‌هایی خلق کردند. در یکی از این فرصت‌ها جوینز با حرکتی که از سمت چپ انجام داد، مستقیما دروازه  ایران را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه به اوت رفت. اما در ادامه بازی قرمز پوشان ایران صاحب توپ و میدان شدند و با انجام حرکات ترکیب و شوت زنی به دروازه سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند اما در این امر موفق نبودند.

شاگردان کی‌روش در دقبقه ۵ بازی فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی به دست آوردند اما شوت کریم انصاری فرد را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ادامه این دیدار حملات شاگران کی‌روش کم کم بیشتر شد تا این‌که در دقیقه ۳۰ بازی سفیدپوشان حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شدند و کریم انصاری‌فرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان حریف مهار کرد و در نهایت توپ به اوت رفت.

در اواخر این دیدار هم ارسال خوب سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو از سمت چپ، فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت مهاجم آن‌ها به اوت رفت.

تیم ملی ایران مقابل ترینیدادوتوباگو با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، مهدی ترابی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد به میدان رفت.

درگیری بازیکن یاغی ترینیداد و توباگو با داور/ کی روش را مهار کردند

بازیکن ترینیداد و توباگو بعد از خطای شدید روی وحید امیری و گرفتن کارت زرد، داور را هل داد و قصد زدن او را داشت.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

یاد جی لوید ساموئل، بازیکن فقید تیم ملی ترینیدادوتوباگو و باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی گرامی داشته شد. بازیکنان ایران عکس جی لوید ساموئل و بازیکنان ترینیدادوتوباگو نیز عکس بازیکن فقید تیم ملی، مرحوم هادی نوروزی را در دستان خود داشتند.

یک گزارشگر ترینیدادوتوباگویی با حضور در جایگاه خبر به سبک گزارشگاران منطقه آمریکای شمالی و جنوبی بازی را با هیجان بسیار بالایی برای رسانه مربوط به کشور خودش گزارش کرد که از نکات عجیب و البته جالب این بازی بود.

بازیکن شماره هشت ترینیداد و توباگو بعد از اعتراض به تصمیم داور مبنی بر خطا اعلام نکردن برخورد شجاعی با بازیکن تیمش، با عصبانیت روی پای وحید امیری تکل زد که با درگیری بازیکنان دو تیم همراه بود. او بعد از دریافت کارت زرد نیز داور را هل داد و قصد درگیری با داور قطری را داشت اما روزبه چشمی مانع از این اتفاق شد. در کنار زمین نیز کی روش از این حرکت بازیکن ترینیداد و توباگو خشمگین شد و نگران وضعیت وحید امیری بود که داور چهارم او را از منطقه فنی ترینیداد و توباگو به منطقه فنی ایران هدایت کرد.

نکته جالب آرامش سرمربی ترینیدادوتوباگو در کنار زمین بود که نسبت به هیچ کدام از این اتفاقات واکنشی نداشت.

بازیکنان ایران در نیمه نخست به دفعات در اجرای کارهای تاکیتکی ناکام بودند و پاس آخر را به اشتباه تقدیم بازیکنان ترینیدادوتوباگو کردند. کارلوس کی‌روش با کلافگی شاهد این حرکات بود و بعضا نسبت به حرکات اشتباه ملی پوشان اعتراض کرد.

پس از پنالتی ناموفق کریم انصاری فرد، گزارشکر ترینیدادو  توباگویی با شور و حال و صدای بلندی این اتفاق را گزارش کرد.

بازیکنان تیم ملی امید در پایان نیمه نخست ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

تعداد اندکی از هواداران در پایان نیمه نخست و در هنگام ورود کی‌روش به تونل ورزشگاه برانکو ایوانکوویچ را تشویق کردند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین