کد خبر: ۵۵۷۲۳۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

صرفه‌جویی در زمان با گوشی HUAWEI Mate 20 Pro

HUAWEI Mate 20 Pro با استفاده از EMUI 9، یک رابط کاربری مبتنی بر آخرین نسخه اندروید است که «سریع» متولد شده و «سریع» باقی می‌ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
«هیچ‌کس دوست ندارد منتظر بماند!» این جمله‌ای است که همه ما روی آن توافق داریم. جدا از سناریویی که با آن درگیر خواهیم بود، همه ما حس درماندگی از منتظر ماندن را تجربه کرده و می‌کنیم؛ در مطب پزشكان، در پروازهای طولانی یا وقتی که تلفنمان باید شارژ شود. هرچند مردم به فرایند انتظار واکنش‌های متفاوتی دارند، اما ما همیشه سعی داریم این روند را بهبود ببخشیم.

نمی‌توانیم براساس نیازمان شتاب هواپیما را زیاد یا کم کنیم یا به‌خاطر کمبود وقت، زمان پخت پیتزا را به نصف تقلیل دهیم، اما می‌توانیم درماندگی خود را با تکنولوژی‌های کند، بسنجیم. اگر بارگذاری سایتی طولانی‌تر از 3 ثانیه باشد، 53 درصد از کاربران تلفن همراه بی‌خیال آن خواهند شد. آیا 3 ثانیه واقعا اینقدر طولانی است؟ 

هوآوی در گوشی HUAWEI Mate 20 Pro به نیاز روزافزون کاربران به سرعت احترام می‌گذارد و این نیاز را هم با حداکثر کارایی انجام می‌دهد.

یک باتری خوب برای زندگی شلوغ شما

اکثر گوشی‌های هوشمند پر مصرف امروزی را باید دو بار در روز شارژ کرد. هنگامی که سرتان شلوغ باشد، این کار شدنی نیست و عملا وقت‌تان را هدر می‌دهد. باتری گوشی هوشمندتان پشت سر هم تمام می‌شود و به همین دلیل آن عکس غروب آفتاب زیبا در تعطیلات را از دست می‌دهید یا هنگامی که گم شده‌اید، قادر به استفاده از نقشه آن لاین گوشی نیستید یا به‌خاطر هشدار کمبود شارژ باتری تماسی را جواب نمی‌دهید؛ این وضعیت بغرنج دنیای مدرن ماست! اگر این سناریوها در موقعیت‌هایی بسیار پیچیده‌تر اتفاق بیفتند، انتظار برای شارژشدن گوشی ضروری‌تر هم خواهد شد. 

خوشبختانه HUAWEI Mate 20 Pro این مسئله را با یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی که اکثر باتری‌های دیگر را شکست می‌دهد، حل کرده است. این باتری می‌تواند یک روز کامل پرکار را دوام بیاورد، شما را از مدت زمان طولانی‌ای که باید منتظر شارژ شدن گوشی بمانید، نجات دهد تا کار بیشتری را به سرانجام برسانید و بیشتر در دسترس باشید.

شارژری که وقت گران بهای شما را نجات می‌دهد

HUAWEI Mate 20 Pro با آداپتور وات SuperCharge که هوآوی ادعا می‌کند، سوپرمن تمام شارژرهاست! در عرض تنها 30 دقیقه می تواند تقریبا 70 درصد گوشی را شارژ کند. این یعنی صرفه‌جویی در مقدار زیادی از زمان که به شما امکان می دهد سریع‌تر به کارهای خودتان برسید. این شارژر را TUV Rheinland (شرکت آلمانی با قدمتی بیش از 100 در حوزه استانداردهای ایمنی) تایید کرده؛ بنابراین همان قدر که این شارژر سریع است، همان قدر هم ایمن خواهد بود تا بدون نگرانی گوشی هوشمندتان را به آن وصل کنید. لازم به ذکر است که هوآوی تنها شرکت تولید کننده گوشی هوشمند است که این استاندارد ایمنی را برای سیستم شارژ خود کسب کرده است. 

سریع‌ترین اتصال جهان

از آنجایی که گشت و گذار در اینترنت به فعالیتی روزمره تبدیل شده، HUAWEI Mate 20 Pro سریع‌ترین اتصال به شبکه جهانی را برای شما فراهم می‌کند. این اولین گوشی هوشمند 4.5G در جهان است که از سرعت دریافت اطلاعات تا 4/1 گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر این پشتیبان سریع‌ترین وای‌فای جهان، با سرعت دانلود نظری تا 732/1 گیگابیت‌برثانیه تحت استاندارد 802.11ac است. به زبان ساده می‌توان گفت شما می‌توانید یک ویدیوی 4K را بدون نیاز به بافر کردن به روانی ببینید، یک ویدیو 2گیگاباتی را فقط در 10 ثانیه دانلود کنید یا به‌روزرسانی یک بازی را فقط در چند ثانیه انجام دهید. حتی می‌توانید اطلاعات نقشه را در یک چشم به‌هم‌زدن بدست آورید و به معنای واقعی کلمه تمام اطلاعاتی که به آن نیاز دارید در زمانی کمتر در مقایسه با سایر گوشی ها در Huawei mate 20 pro بدست آورید. 

رابط کاربری‌ای سریع 

HUAWEI Mate 20 Pro با استفاده از EMUI 9، یک رابط کاربری مبتنی بر آخرین نسخه اندروید است که «سریع» متولد شده و «سریع» باقی می‌ماند. یکپ‍ارچه‌سازی هوش مصنوعی، گوشی را قادر می‌کند تا نحوه استفاده شما از گوشی را درک و براساس آن منابع را  بهینه‌سازی کند. برای مثال اگر 50 برنامه را روی HUAWEI Mate 20 Pro خود دانلود کردید اما تنها از 10 مورد آن به طور مرتب استفاده می‌کنید، گوشی به طور مداوم مثلاً 40 برنامه دیگر را در پس‌زمینه «اجرا» نمی‌کند تا دستگاه را از کندشدن دور نگه دارد. این روش اتوماتیک تخصیص منابع و همچنین دیگر ویژگی‌های عالی‌ای که EMUI  آن‌ها را فعال می‌کند، اطمینان حاصل می‌کنند که تلفن شما به طور موثر و به سرعت در حال اجرا است.

HUAWEI Mate 20 Pro در همه زمینه‌ها در وقت صرفه جویی می‌کند تا از این لحاظ یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمندی باشد که این صنعت تا به حال به خود دیده است. سرعت، ایمنی، نوآوری و طراحی، فرمول‌هایی هستند که باعث شده‌اند این ابزار را قطعه‌ای مدرن و پیشرو بدانیم.

صرفه‌جویی در زمان با گوشی HUAWEI Mate 20 Pro
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین