کد خبر: ۵۵۷۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

دادستانی: برخورد قاطع با مقصرین تصادف خودروی مدیرعامل تامین اجتماعی

دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت که چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تامین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان وی به گرگان صورت گرفته با مقصرین در هر مقامی مطابق قانون برخورد قاطع می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا محمودی روز شنبه ظهار داشت: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح حتی کوچکترین مورد رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچکس تعارف نداریم.

وی اظهار کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رییس سازمان تامین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور ماموران در تامین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادستانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان گزارش نشده است.

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه های مخاطب قرار می گیرد و باید بررسی شود نامه ای که صبح روز چهارشنبه 23 آبان ماه خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است؟ و یا اساسا ستاد انتظامی به شبکه دولت اتصال دارد یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی بر علیه مامور یا ماموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین