کد خبر: ۵۵۷۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

خسارت به 250 واحد مسکونی در زلزله عنبرآباد کرمان

فرماندار شهرستان عنبرآباد با اشاره به اتمام برآورد میزان خسارت زلزله ۵.۱ ریشتری شب گذشته در این شهرستان گفت: به ۲۵۰ واحد شهری و روستایی در شهرستان عنبرآباد بر اثر زلزله شب گذشته خسارت وارد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نادر ملایی رابطه با آخرین وضعیت میزان خسارت زلزله 5.1 ریشتری در شهرستان عنبرآباد اظهار‌داشت: با توجه به پراکندگی روستاها در منطقه زلزله‌زده عنبرآباد، بررسی خسارتها از شب گذشته تا ظهر امروز ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه به حدود 250 واحد شهری و روستایی در شهرستان عنبرآباد بر اثر زلزله شب گذشته خسارت وارد شده است گفت: شهرستان عنبرآباد دارای 3 هزار و 800 واحد فرسوده شهری و روستایی است که از این تعداد 800 واحد در بخش جبالبارز جنوبی واقع شده است.

فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه 3 هزار واحد باقیمانده مربوط به شهر عنبرآباد، دوساری و روستاهای بخش مرکزی است افزود: تقریبا در بین مردم رعب و وحشت ناشی از وقوع زلزله وجود دارد و به‌دلیل خسارت خانه‌ها نیز از حضور در منازل خود ترس دارند.

ملایی بیان کرد: از مسئولان استانی و کشوری خواستاریم با توجه به نیازمندی مردم که در زلزله اخیر به واحدهای مسکونی آنها خسارت وارد شده است تعدادی کانکس و چادر در اختیار مردم قرار داده شود.

منبع: تسنیم 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین