کد خبر: ۵۵۷۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

شکست پرسپولیس مقابل پیکان در نیمه نخست/حضور محمد انصاری در جایگاه ویژه/ برانکو ایسلندی تشویق شد

مصاف پرسپولیس و پیکان در نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که یاران مجید جلالی با یک گل به پیروزی دست یافتند. 

شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۲ تک گل بازی را وارد دروازه رادوشوویچ کرد.

گزارش بازی

هر دو تیم بازی را خیلی آرام شروع کردند و به جز چند نفوذ نصف و نیمه نتوانستند موقعیت خطرناکی و چشم گیری را خلق کنند تا ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی شاهد بازی سردی باشد. مهم‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۴۲ خلق شد. شاهین ثاقبی روی اشتباه مدافعان پرسپولیس با نوک پا دروازه این تیم را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، آدام همتی، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب پیکان: وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی.

حاشیه ها

هواداران پرسپولیسی در جریان بازی با پیکان بارها سرمربی تیم‌شان را تشویق کردند.

پیش از آغاز بازی پرسپولیس و پیکان، مریبان دو تیم به سمت یک‌دیگر رفتند و همدیگر را در آغوش گرفتند و با بازیکنان تیم حریف خوش و بش کرد.

جلال حسینی، سیامک نعمتی، علی علیپور، محسن ربیع خواه و کمال کامیبابی نیا پیش از آغاز بازی به سمت مجید جلالی رفتند و با او دیداری تازه کردند.

به مناسبت هفته بیماران کلیوی مراسمی به فراخور این هفته در کنار زمین برگزار شد.

بیش‌تر عکاسان حاضر در ورزشگاه در پشت دروازه پیکان حضور دارند.

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل تیم پرسپولیس برای تماشای این بازی در استادیوم آزادی حاضر شد.
محمد انصاری، بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس و همین‌طور مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم و مهرداد میناوند در جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

در اواخر نیمه اول تعداد تماشاگران بازی به 10 هزار نفر رسید.

برانکو ایوانکویچ همانند همتایش مجید جلالی در طول نیمه اول ایستاده کنار زمین نظاره‌گر این بازی بود.

در یکی از صحنه‌های بازی مارکو مربی پرسپولیس در اعتراض به خطای بازیکن پیکان از نیمکتش بلند شد اما داور چهارم پس از آرام کردن این مربی، او را به نیمکت خودش هدایت کرد.

هواداران پرسپولیس همین‌طور شعار "ما پرسپولیسیم و حالا حالا قهرمانیم" سر دادند و در مقاطع مختلف با تشویق‌های متنوع خصوصا تشویق ایسلندی برانکو ایوانکویچ را تشویق کردند.

بعد از این که پرسپولیس گل اول را از پیکان دریافت کرد، هواداران قرمزهای پایتخت اندکی سکوت‌ کردند و بلافاصله از نو شروع به تشویق تیم‌شان کردند و شعار "پرسپولیس با غیرت" را سر دادند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین