کد خبر: ۵۵۷۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

پرسپولیس ۲ - پیکان یک

پرسپولیس با زدن دو گل در نیمه دوم، باخت نیمه نخست مقابل پیکان را جبران کرد و سه امتیاز بازی را گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو بازی باخته در نیمه نخست را با پیروزی ۲ بر یک عوض کردند و سه امتیاز حساس این بازی را به حسابشان واریز کردند.

با این پیروزی  یاران برانکو با ۲۰ امتیاز و دو بازی کمتر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده چهارم قرار گرفت. پیکان نیز با ۱۶ امتیاز و یک رده سقوط در جایگاه ششم جدول جای گرفت.

شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۲ برای پیکان و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۷۵ و علی علیپور در دقیقه ۷۹ برای پرسپولیس گل زدند.

نیمه نخست

هر دو تیم بازی را خیلی آرام شروع کردند و به جز چند نفوذ نصف و نیمه نتوانستند موقعیت خطرناکی و چشم گیری را خلق کنند تا ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی شاهد بازی سردی باشد. مهم‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۴۲ خلق شد. شاهین ثاقبی روی اشتباه مدافعان پرسپولیس با نوک پا دروازه این تیم را باز کرد.

نیمه دوم

یاران برانکو به خاطر گل خورده در دقایق پایانی، بازی را هجومی‌تر از نیمه نخست آغاز کردند اما با دفاع منسجم شاگردان مجید جلالی مواجه شدند. با شروع موج حملات پرسپولیس، پیکان کاملا در لاک دفاعی فرو رفت و از اندک حملات ناقص این تیم در نیمه نخست نیز خبری نبود.

حملات یاران برانکو در دقیقه ۷۷ جواب داد و کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر، دروازه شیخ ویسی را گشود.

دو دقیقه بعد روی ضربه سر منشا، توپ در داخل محوطه جریمه به علیپور رسید و شوت او از گوشه محوطه ۱۸ قدم با دفع ناقص و دور انتظار شیخ ویسی وارد دروازه پیکان شد و شاگردان برانکو از رقیب خود پیش افتادند.

پیکان برای جبران باخت دست به حمله زد و شوت محمد قاضی با واکنش ناقص رادوشوویچ همراه بود اما این دروازه‌بان در لحظه آخر، توپ را از روی خط در آغوش گرفت. این اتفاق با اعتراض گسترده بازیکنان پیکان همراه بود اما داور، محمد قاضی را با کارت زرد جریمه کرد.

در نهایت، شاگردان برانکو با ارائه یک بازی شجاعانه توانستند بازی باخته مقابل پیکان را با حساب ۲ بر یک پیروز شوند. برانکو در نشست خبری پیش از این بازی گفته بود که "برابر پیکان بازی می‌کنیم تا نگویند ترسو هستیم."

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، آدام همتی (سیعد حسین پور ۶۰)، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب پیکان: وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و محمد قاضی.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
یاغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
درود بر رانکوی با سواد و با شخصیت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین