کد خبر: ۵۵۷۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

رییس‌جمهور ۳۵پروژه زیربنایی و اقتصادی آذربایجان‌ غربی را افتتاح کرد

با حضور رئیس جمهور ۳۵ طرح و پروژه اقتصادی و زیربنایی به طور همزمان در سطح استان آذربایجان غربی، آغاز و به بهره‌برداری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه توسعه و برگزیدگان استان آذربایجان غربی دستور افتتاح ۲۹ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه را در حوزه‌های صنعت، کشاورزی،‌ بهداشت و درمان، گردشگری، راه و شهرسازی، انرژی و نیرو صادر کرد.

افتتاح فرودگاه ماکو، افتتاح طرح توسعه بیمارستان ارومیه و ۴۶ مرکز ارائه خدمات سلامت در سطح استان، افتتاح ۴۲۸ پروژه در حوزه آبیاری تحت فشار، افتتاح ۱۸ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی، افتتاح طرح توسعه فرش، افتتاح طرح توسعه کارخانجات نساجی، افتتاح طرح گازرسانی به شهر سرو و ۲۰۰ روستا و افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی منطقه آزاد ماکو و نیز آغاز عملیات اجرایی مجموعه هنری، فرهنگی شمس تبریزی و آغاز عملیات اجرایی شرکت کاوشگران کانی ایران و طرح گازرسانی به ۵۹ روستای استان از جمله طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی بود که با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس در سطح استان آذربایجان غربی و یا آغاز عملیات اجرایی آنان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این مراسم همچنین چند تفاهم‌نامه بین صندوق کارآفرینی امید و دانشگاه صنعتی ارومیه و بانک کشاورزی و ملت با استانداری آذربایجان غربی در حضور رئیس جمهور به امضاء رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین