کد خبر: ۵۵۷۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

دستگیری زورگیران پمپ بنزین اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان‌شمالی، سرهنگ «جاوید مهری» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت وجه نقد از پمپ بنزین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مأموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد 3 نفر با هویت نامعلوم پس از مراجعه به پمپ بنزین و انجام سوخت‌گیری نسبت به زورگیری از مسئول پمپ بنزین اقدام کرده و مقدار 5 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران با بررسی‌ها و بازنگری دوربین‌های مداربسته مستقر در محل موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محل اختفای این افراد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

مهری خاطرنشان کرد: هر 3 متهم پس از مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند که نهایتاً پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با تأکید بر این‌که پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، یادآور شد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین