کد خبر: ۵۵۷۹۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
چه چیزی باعث افزایش شدید قیمت ارز در ایران شده است؟

رئیس بانک مرکزی: مشکلی در بازار ارز نداریم| فشارهای دشمن نتوانست در بازار ارز تاثیرگذار باشد!

در حالی که بازار ارز در ماه‌های گذشته دچار افزایش شدید قیمت شده است، رئیس کل بانک مرکزی می‎گوید: فشارهای دشمن نتوانست در بازار ارز تاثیرگذار باشد و امروز دولت و بانک مرکزی هم به بازار مسلط هستند و ان شاالله در آینده وضعیت خوبی خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ارز و سکه محصول خوبی برای سرمایه‌گذاری نیستند و ریسک آنها بالاست.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی با بیان اینکه امروز مشکلی در بازار ارز نداریم، ادامه داد: فشارهای دشمن نتوانست در بازار ارز تاثیرگذار باشد و امروز دولت و بانک مرکزی هم به بازار مسلط هستند و ان شاالله در آینده وضعیت خوبی خواهیم داشت.

همتی درخصوص شکل‌گیری بازار متشکل ارزی گفت: این بازار اسکناس که داریم یک بازار غیرمتشکل و در خیابان و کوچه پس کوچه‌ها است و ما نیاز داریم یک بازار مشتکل داشته باشیم و به تدریج این فاصله بین نرخ‌های مختلف را کم کنیم.

وی ادامه داد: دوستان ما دارند روی ایده بازار مشتکل کار می‌کنند و انشالله بتوانیم آن را عملیاتی کنیم و فرصتی خواهد شد برای کسانی که می‌خواهند ارز خود را عرضه کنند بیایند از  طریق این صرافی‌ها در این بازار مشارکت کنند و این الگویی خواهد شد تا در سامانه نیما هم از آن استفاد شود.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از بازار سکه و ارز چیست، افزود: همه هدف ما این است که بازار ارز آرام شود. من پیش بینی کننده نیستم، آینده را بازار تعیین می‌کند. سکه و ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و درصد خطای آن بسیار است.

منبع: خبرگزاری فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
خیلی... فشارهای دشمن نتوانست تاثیر بگذارد؟ دلار ۳۶۰۰ شده ۱۴۰۰۰ تومن تاثیر نیست؟ پس یعنی گرونی دلار کار خودتونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
این سخانی که عرض می دارید ازروی این است که شما درد مردم راواقعاض نمی فهمید ایا این تورم 300درصدی نتوانسته برروی وضعیت زندگی مردم تاثیر بگذارد این همه گرانی -این همه کمبود-این همه مشکلات بهداشتی-این همه مشکلات اقتصادی -این همه مشکلات اجتماعی و...................ازکجا نشئات می گیرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
آخرت رابه جلوی چشم خود نمی آورید برای چه وبرای که ... و روی بدبختی ها سرپوش می گذارید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین