کد خبر: ۵۵۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

گل محمدی: ۹ سال دیگر می‌توانم در سیستم اداری کشور شاغل باشم

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: درباره اهدافم از ثبت نام در انتخابات فدراسیون قایقرانی پس از تائید صلاحیت‌ها صحبت می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا گل‌محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاحیه رقابت‌های بیلیارد المپیاد استعدادهای برتر کشور درباره میزبانی تهران از این رشته اظهارکرد: در میزبانی‌ها وزارت ورزش و جوانان استراتژی‌های خاص خودش را داشت و من هم به عنوان یکی از مدیران ورزشی استان‌ها با این سیستم میزبانی موافق بودم. معتقدم باید همه استان‌ها در میزبانی درگیر باشند تا مشارکت گروهی را تمرین کنیم. زیبنده نیست که تنها یک استان میزبان المپیاد کشوری باشد. همچنین اعلام کردیم در رشته‌هایی که از نظر فنی و امکانات در توان استان‌ها نیست، در تهران برگزار شود.

او ادامه داد: برنامه استعدادیابی، یک برنامه استانی است، اما استعدادهای شناسایی شده توسط ارزیاب‌های فدراسیون‌ها پرورش داده خواهند شد.

گل‌محمدی تصریح کرد: در روز افتتاحیه‌ گفتم که برگزاری المپیاد یک برنامه بسیار مهم است اما به شرط آنکه جرقه نباشد و استمرار داشته باشد. این استمرار نیز به اعتبار و اجرای درست و صحیح برنامه‌ها بستگی دارد. در بحث اعتبار، مجلس شورای اسلامی بودجه‌ای را تعیین کرده است. در بخش دوم هم باید مجریان برنامه‌ها را به صورت صحیح اجرا کنند تا استعدادهای شناسایی شده هدر نروند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نامش در انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی با وجود صحبت‌هایی مبنی بر باقی ماندن دو سال و شش ماه تا موعد بازنشستگی‌اش صحت دارد یا خیر گفت: من همواره جواب رسانه‌ها را داده‌ام و سکوت نکردم هر چند که دلم می‌خواست این سوال در این مراسم پرسیده نشود. این درست است که من در انتخابات فدراسیون قایقرانی ثبت نام کردم. پیش از این ۱۴ سال عضو هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی بوده‌ام و ریاست انجمن اسکی روی آب ایران را در زمانی که این رشته جزو فدراسیون قایقرانی بوده بر عهده داشتم. درباره اهدافم از حضور در اتنخابات نیز اجازه بدهید پس از تعیین صلاحیت‌ها صحبت کنم.

او در پایان خاطرنشان کرد: من هنوز دو سال و شش ماه دیگر تا پایان ۳۵ سال خدمتم زمان دارم، اما تا ۶۵ سالگی، ۸ سال دیگر زمان باقی است. از آنجایی که چند سال از اشتغالم تحت پوشش بیمه نبوده است، می‌توانم ۹ سال دیگر در سیستم اداری کشور اشتغال داشته باشم هر چند ممکن است با یک فرمان همه چیز تغییر کند. من کارمند وزارت ورزش و جوانان و سرباز ورزش هستم و تحت فرمان سیستم کشور عمل می‌کنم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین