کد خبر: ۵۵۸۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

سرمربی تراکتورسازی: هروقت استوکس دمبله شد به او بازی می‌دهم/ از داور، عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بابت اعتراض به داور در جریان بازی با پرسپولیس عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس گفت: باید از هواداران تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند. پرسپولیس تیم فینالیست آسیاست و در نیمه اول از ما بهتر بود. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و دیدید که گل هم زدیم اما آفساید گرفته شد. همچنین ما می‌توانستیم در ضد حملات بیشتر گل بزنیم؛ در مجموع بازی خوبی بود و حداقل هواداران لذت بردند.

او در مورد اعتراضش به داور روی صحنه آفساید توضیح داد: از داور به خاطر اعتراضم عذرمی‌خواهم اما باید به ما هم به خاطر شرایطمان حق دهید.

سرمربی تراکتورسازی همچنین درباره کنار گذاشتن استوکس بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در فوتبال ، تیم بودن است. مسائل انضباطی به باشگاه ربط دارد اما امروز همه، تیم بودیم و خیلی سخت بود که تا چند روز پیش نمی‌دانستیم چه بازیکنی را داریم یا نداریم. با این حال تصمیم‌گیرنده اصلی درباره استوکس، باشگاه است و باید بدانیم هیچ کس از باشگاه تراکتورسازی بزرگتر نیست. هر بازیکنی که خودش را از باشگاه بزرگتر دانست باید کنارش بگذاریم.

تقوی همچنین درباره تعویض احسان حاج‌صفی تصریح کرد: شرایط آب و هوا اجازه نمی‌داد که حاج‌صفی روی زمین بازی کند درحالی که برگ برنده ما در این بازی احسان بود اما روی زمین نمی‌توانست کاری کند و ما یک تعویض تاکتیکی کردیم.

او درباره آینده تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید وضعیت‌مان بهتر شود و به جایی برسیم که مدعی قهرمانی شویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره بهبود عملکرد دژاگه و شجاعی گفت:‌مگر می‌شود این بازیکنان خوب نباشند. وجودشان و رفتارشان انگیزه‌ای برای سایر بازیکنان است. آن‌ها تجربه چند دوره جام جهانی دارند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند. سوکیتا نیز با تمام سلول‌های بدنش بازی می‌کند. به اعتقادم تعصب یعنی سوکیتا.

تقوی همچنین درباره واکنش خوب محسن فروزان روی ضربه ایستگاهی بشار رسن عنوان کرد: فروزان هر چه بازی حساس‌تر می‌شود عملکردش نیز بهتر می شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان سرمربی موقت خواهد بود، گفت: به من گفته‌اند مسئولیت فنی را به عهده بگیرم و عنوانم مهم نیست. هروقت بگویند فردا باید بروید، چمدانم آماده است.

به گزارش ایسنا، محمد تقوی در نشست بعد از این بازی هم حاضر شد و گفت: من نباید اینجا باشم چون به مدیر رسانه‌ای ما اجازه ندادند به اینجا بیاید اما چون خودش به من گفت ایرادی ندارد من در خدمت خبرنگاران هستم.

تقوی در مورد بازی هم بیان کرد: مهمترین موضوع این بودکه بعد از تعطیلات نمی‌دانستیم باید چگونه بازی کنیم. شرایط هوا و نوع بازی پرسپولیس که هفته پیش در فینال آسیا بود. نیمه اول تمرکز نداشتیم اما در نیمه دوم به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. چیزی به داور نگفتم اما باز هم از او عذرخواهی می‌کنم. اگر آن گل ما صحیح بود، می‌توانم بگویم که به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

او در مورد بازی نکردن استوکس هم گفت: بازیکن هر چه قدر بزرگ باشد از باشگاه بزرگ تر نیست. فعلا او و اروین در اختیار کمیته انضباطی هستند تا باشگاه در موردشان تصمیم گیری کند. باید از باشگاه راجع به آن‌ها بپرسید.

به گزارش ایسنا، تقوی در واکنش به یکی از خبرنگاران که گفت دیشب دمبله با اینکه در یکی از تمرینات بارسلونا نبوده اما مربی بارسا به او بازی داد و گل هم زد، چرا شما به استوکس بازی ندادید، اظهار کرد: هر وقت او دمبله شد بیاید من بازیش می‌دهم. اصول ما این است که هیچ بازیکنی از تیم بزرگتر نیست. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم. غافلگیر شدم که در این هوا به ورزشگاه آمدند. حق تماشاگران این نیست که زیر باران بمانند. هواداران تراکتورسازی خاص هستند.

سرمربی تراکتورسازی درباره آوردن پرچم از سوی تماشاگران تیمش به ورزشگاه گفت: به خاطر این است که ما سوکیتا را در تیم داریم. پرچم ژاپن به خاطر حمایت از او بود. باید از لیدرها علت این موضوع را بپرسید. اگر رفتار هواداران به خاطر حمایت از سوکیتا بوده باشد از آنها حمایت می کنم و اگر دلیل دیگری داشته است، حمایت نمی‌کنم.

وی درپایان اضافه کرد: به خاطر شرایط هوا نمی‌توانستیم خوب بازی کنیم. زمین شرایط خوبی نداشت و توپ پله می‌شد. ما کمتر این‌گونه فوتبال بازی کنیم و روی زمین بازی نکنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین