کد خبر: ۵۵۸۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

زلزله سرپل ذهاب تاکنون حدود 120 مصدوم داشته است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب هیچ کشته ای نداشته است، افزود: تاکنون 120 مصدوم در سه شهرستان داشته ایم که بیشتر آنها به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
هوشنگ بازوند یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب هر کدام حدود 50 نفر و در شهرستان قصرشیرین حدود 20 مصدوم داشتیم که بیشتر آنها به صورت سرپایی مداوا شده اند.

به گفته وی ، نیروهای امداد و نجات در همه مناطق زلزله زده وارد میدان شده و در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند.

بازوند با بیان اینکه میزان خسارت به واحدهای مسکونی به صورت دقیق مشخص نیست، در عین حال گفت: با توجه به گزارش هایی که دریافت کرده ایم به نظر می رسد میزان خسارت های وارده خیلی جدی نباشد.

استاندار کرمانشاه در پایان عنوان کرد: نیروهای ارزیاب نیز مشغول ارزیابی میزان خسارت های وارده به مناطق زلزله زده هستند.

ساعت 20:07 روز یکشنبه زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) غرب استان کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش ایرنا، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب و 127 کیلومتری مرکز کرمانشاه رخ داده است. 

این زلزله به حدی شدید بود که در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و اکثر مردم را به معابر عمومی و پارکها کشاند.

این زلزله پس لرزه زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته بوده که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین