کد خبر: ۵۵۸۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

کنایه گرشاسبی به تراکتوری‌ها پس از نمایش پرچم ژاپن

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید پرچم ژاپن را در ورزشگاه دیده است.
آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا گرشاسبی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس و تراکتورسازی با بیان اینکه بازی هجومی و خوبی را در ورزشگاه آزادی نظاره کرده است، گفت: متاسفانه نتیجه مطلوب را کسب نکردیم.
 
او درباره فحاشی هوداران دو تیم در ورزشگاه و دامن زدن تراکتوری‌ها به این موضوع گفت: من قضاوت را به مردم می سپارم و نیازی به صحبت من نیست. ما کاری به شبکه های مجازی نداریم. سایت باشگاه مرتبا هواداران را به آرامش و تشویق بازیکنان دعوت کرد. دنبال تنش نیستیم. از نظر فنی تیم ما مشکلی ندارد. ما تیم قدرتمند و خوبی هستیم. نیازی نداریم وارد حاشیه شویم و از طریق حواشی تیم مقابل را تضعیف کنیم. این مسائل در مرام و مسلک ما نیست. همه دیدیم که چه اتفاقی رخ داد.

وی پس از چندین مرتبه سوال درباره به نمایش در آمدن پرچم ژاپن روی سکوهای تراکتورسازی، گفت: پرچم ژاپن خیلی بزرگ به چشمم آمد.  

مدیرعامل این باشگاه در واکنش به اینکه گفته می‌شود با به جریان افتادن پرونده خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، می‌تواند در ستمش باقی ماند و مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان نشود، تاکید کرد: من در جریان این مسائل نیستم. ما کم فروشی نمی کنیم. با تمام وجود برای هواداران و پرسپولیس عزیز کار می کنیم. هر بار تکلیف از روی دوش ما برداشته شد، یا علی می‌گوییم و هوادار ساده می شویم و تیم را تشویق می‌کنیم.

گرشاسبی درباره ورود بیش از حد هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی گفت: بخشی که برای هواداران تراکتورسازی در نظر گرفته شده بود، بیش از حد بود. نباید بیشتر از ۱۰ درصد وارد ورزشگاه شود. ما هم گلایه مند هستیم.

شریان نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین