کد خبر: ۵۵۹۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
جنگ اقتصادی، واقعیت ناگوار و غیرقابل‌انکار است| رهبر انقلاب گاهی نسبت به مسئولان تند می‌شوند

دادستان کل:‌ ترامپ 300 نفر را مأمور کرده تا مشکلات ایران را بیشتر کند| همه فکر می‌کنند مملکت در حال فروپاشی است| امروز در مجلس چه خبر است؟ ببینید چه سخنانی بیان می‌شود!| مدارک عوامل نفوذ در محیط‌‌زیست موجود است| متأسفانه حمایت‌هایی از آنها شد

دادستان کل کشور با بیان ایکه عوامل نفوذ در محیط‌ زیست دستگیر شده‌اند، گفت: هر چند متأسفانه حمایت‌هایی از نفوذی‌ها شد، اما مدارک نفوذ آنان به صورت کامل موجود است./ رهبر انقلاب، دولت منتخب مردم را حمایت می‌کند اما ما باید در انتخاب‌های خود دقت بیشتری داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری در جلسه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین دادستان کل:‌ مدارک عوامل نفوذ در محیط‌‌زیست موجود است| ترامپ 300 نفر را مأمور کرده تا مشکلات ایران را بیشتر کند| همه فکر می‌کنند مملکت در حال فروپاشی است| امروز در مجلس چه خبر است؟ ببینید چه سخنانی بیان می‌شود!حوزه علمیه قم برگزار شد، به آیه 60 سوره انفال اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: "وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ" هر نیرویی در قدرت داشته براى مقابله با آن‌ها-دشمنان- آماده‌سازید و اسب‌های ورزیده -براى میدان نبرد- تا به وسیله آن دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید و -همچنین- گروه دیگرى غیر از این‌ها را که شما نمی‌شناسید و خدا آن‌ها را می‌شناسد و هر چه در راه خدا-و تقویت بنیه دفاعى اسلام- انفاق کنید به طور کامل به شما بازگردانده می‌شود و به شما ستم نخواهد شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل ازمرکز خبر حوزه، وی ابراز کرد: مخاطب آیات قبل و آیات بعدازاین آیه، شخص رسول گرامی اسلام(ص) است، اما در این آیه همه مؤمنین مورد خطاب هستند که حکمت و پیام آن این است که این تکلیف همگانی است و آنچه در توان دارید، آماده کنید.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: از نکات دیگری که در این آیه آمده، آن بوده که امروز دشمنانی غیر از کفار و منافقین با نفوذ در میان شما راه پیدا می‌کنند که فقط خدا آنان را می‌شناسد.

منتظری تصریح کرد: تقویت جبهه اسلام اختصاص به زمان پیامبر(ص) نداشته و مختص امروز نیز هست، مخصوصاً در کشور ما که نظام اسلامی با پرچم اسلام به اهتزاز درآمده است.

وی بیان کرد: امروز با چند نوع مبارزه و تهاجم دشمن مواجه هستیم که بسیاری از جزئیات برای مردم گفته نمی‌شود و نباید هم گفت؛ از جمله این جنگ‌ها تهاجمات، جنگ اقتصادی، جنگ نرم و جنگ نفوذ است که بخشی از اشکالات، نابسامانی‌ها و مشکلات اقتصادی که دامن‌گیر جامعه ما شده، به مدیریت داخلی خود ما برمی‌گردد؛ البته بخش قابل‌توجهی هم مختص به توطئه‌های دشمن است.

منتظری ابراز کرد: ترامپ از زمان شروع ریاست جمهوری خود بیش از 300 نفر را مأمور کرده تا بتواند بر مشکلات اقتصادی این مملکت بیفزاید، امروز تمام عناصر آنان در کشور وجود دارند تا نابسامانی‌های کشور افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی، واقعیت تلخ، ناگوار و غیرقابل‌انکار است که با آن در حال نرم کردن دست‌وپنجه هستیم، از کمبودهای موجود در کشور نمی‌توان گذشت، اما امکان ندارد با این تلاش و هزینه دشمن، آثار و تبعات آن در جامعه نباشد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: قریب به هفت سال است که رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند و سالی را به این اسم نام‌گذاری نمودند، اما کار زیادی در این خصوص انجام‌نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری بیان داشت: امروز بیش از 90 درصد از مسائل اجرایی کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است و مسئولانی که باید با شرایط جنگ اقتصادی به میدان بروند، اعتقادی به اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری نداشته و ندارند.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب یک وظیفه‌ای دارد که به وظیفه خود عمل کرده و تذکر می‌دهند، ایشان در یکی از دیدارها، بحر طویلی از مشکلات را خوانده و مسئولان مربوطه را مکلف کردند که مشکلات اقتصادی را حل نمایند، اما نیازمند تلاش بیشتر مسئولان است.

منتظری یادآور شد: بنده بارها نامه نوشته و هشدار دادم که بانک‌ها دچار مشکلات زیادی هستند و وضعیت ارز خطرناک است، اما در جلسات مرتبط با این موضوعات تنها هستم و تنها یک رأی دارم.

وی تصریح کرد: مگر رهبر معظم انقلاب می‌تواند در هر وظیفه رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و غیره ورود پیدا کنند، ایشان گاهی نسبت به مسئولان عصبانی و تند می‌شوند که در بخش اقتصادی و فضای مجازی بسیار شدیدتر بوده است، اما مسئولین کم‌کاری دارند.

دادستان کل کشور بیان کرد: امروز دولت در حال کار و تلاش است، اما دشمنان داخلی و خارجی کار را خراب کرده‌اند، امروز آمریکا، اسرائیل، آل سعود، آل خلیفه و غیره برای خرابکاری اقتصادی ورود جدی دارند.

منتظری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، دولت منتخب مردم را حمایت می‌کند، اما ما باید در انتخاب‌های خود دقت بیشتری داشته باشیم، امروز در مجلس ما چه خبر است؟ ببینید چه سخنانی بیان می‌شود!

وی ابراز کرد: بنده برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی اعتراض کردم؛ حمله بسیاری از سوی اصلاح‌طلبان، اصولگرایان، آقایان برخاسته از حوزه علمیه قم و غیره به بنده شد که البته باکی از این حملات ندارم؛ اما چه مقدار حمایت شدم؟

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: جنگ دومی که با آن مواجه هستیم، جنگ نرم و فرهنگی است، امروز در جنگ نرم و فضای مجازی با مشکلات بسیاری مواجه بوده و فشارها بسیار بالاست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تأکیدات بسیاری درباره فضای مجازی دارند که فقط 50 درصد آن از رسانه ملی و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود.

دادستان کل کشور اظهار داشت: امروز جنگ نرم بسیاری در فضای مجازی در حال رخ دادن است، هر روز دراین‌باره جلسات بسیار داریم و در حال کار هستیم، اما همراهی‌های لازم انجام نمی‌شود.

منتظری ابراز کرد: امروز نکاتی در فضای مجازی در حال ترسیم است که همه فکر می‌کنند مملکت در حال فروپاشی است و این اخبار فضای مجازی در همه ما اثر می‌گذارد، درحالی‌که واقعاً این‌گونه نیست.

وی خاطرنشان کرد: جنگ سومی که با آن مواجه هستیم جنگ نفوذ است، یکی از تلاش‌های فوق‌العاده دشمن، نفوذ در این کشور است و متأسفانه نفوذ هم پیداکرده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: نفوذ در محیط‌زیست، یکی از مباحث مدنظر در مسئله نفوذ بوده و چند سال است که آمریکا و اسرائیل از طریق عوامل خود در محیط‌زیست در مکان‌های حساس و حیاتی کشور نفوذ پیداکرده و دوربین‌های خود را به کار گذاشته تا به‌عنوان‌مثال از فلان حیوان مراقبت داشته باشند. عوامل نفوذ در محیط‌زیست دستگیر شدند؛ اما متأسفانه حمایت‌هایی از نفوذی‌ها شد، البته مدارک نفوذ آنان به صورت کامل موجود است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز دشمن در حوزه علمیه هم نفوذ دارد، برخی از جریاناتی که در حوزه علمیه قم و جاهای دیگر وجود دارد را آسان نگیرید، امروز مسئله یمانی، مسئله عادی نیست؛ دشمن تلاش می‌کند در مراکز مهم علمی و حوزوی نفوذ پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین