کد خبر: ۵۵۹۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

مامورنماهای قوی هیکل دستگیر شدند

رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری سارقانی که با جعل عنوان مامور پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به اخاذی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ اسدعلی الماسی دراین باره گفت: حوالی ساعت چهارصبح روز گذشته مأموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در خیابان فداییان اسلام به راننده و سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند خاکستری رنگ با شیشه های دودی که اقدام به نصب چراغ گردان پلیس کرده و در حال بازرسی یک خودروی تیبا بودند مشکوک شده و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به سه مرد قوی هیکل که تجهیزات پلیسی از قبیل آمپلی فایر مربوط به چراغ گردان پلیس، باتوم های فلزی،یک دستبند و کلاه های نظامی همراه خود داشتند، نزدیک شدند، گفت: در همان بررسی های اولیه مشخص شد سه مرد جوان با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف کردن خودروی تیبا که زن میانسال مسافری را از مقصد سوار کرده بود، بدون نشان دادن مدارک شناسایی قصد اخاذی و گرفتن گوشی آنها را دارند که با مشخص شدن این موضوع هر سه متهم دستگیر و همراه به شاکی به کلانتری منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در جریان بازرسی خودروی متهمان مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین نیز کشف و ضبط شد، گفت: در ادامه شاکیان در کلانتری حاضر شده و گفتند که این افراد پس از متوقف کردن آنها قصد گرفتن پول و گوشی های تلفن همراهشان را داشتند که ماموران از راه رسیدند.

الماسی با اشاره به انجام بازجویی از سه متهم دستگیر شده، تصریح کرد: این افراد در اعترافات خود گفتند که از مدتی قبل با این شیوه و معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر از مردم اخاذی کرده اند و در آخرین اقدام قبل از دستگیری، در میدان آزادی خیابان استاد معین خودرویی را متوقف کرده و چون راننده مقداری مواد مخدر تریاک همراهش بود به خاطر اینکه خودروی او به پارکینگ منتقل نشود و پرونده‌ای برایش درست نشود مقدار قابل توجهی پول و گوشی تلفن همراهش را در اختیارشان گذاشته است.

به گزارش ایسنا، رییس کلانتری ۱۱۷ جوادیه با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان گفت: این افراد پس از تکمیل پرونده برای انجام بررسی های بیشتر و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا معرفی شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین