کد خبر: ۵۵۹۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴

ستاره دیپورتی پرسپولیسی ها در یک قدمی تراکتور ؛ جایگرین لی اروین در تراکتور مشخص شد!

کدهای تقوی از جذب یک مهاجم ایرانی، احتمال جدایی طارمی از الغرافه و انتشار اخباری درباره مذاکره زنوزی با این مهاجم، همه و همه نشان می‌دهد که باید منتظر یک انتقال جذاب در نیم‌فصل باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : طارمی – تراکتورسازی، جدی‌تر از همیش هانتقادها از عملکرد مهدی طارمی در قطر به طرز عجیبی افزایش یافته و روزی نیست که مهاجم تیم ملی مورد انتقاد روزنامه‌ها و البته هواداران الغرافه قرار نگیرد. طارمی فصل قبل که از پرسپولیس جدا شد و پیراهن الغرافه را پوشید، بسیار قبراق‌تر از این فصل بود. او در لیگ قطر و تنها در ۸ بازی ۵ گل سرنوشت‌ساز به ثمر رساند. این گل‌ها پایان کار طارمی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ نبود. او در لیگ قهرمانان آسیا هم درخشید و در ۷ بازی ۵ گل برای الغرافه زد اما نتوانست همراه این تیم به مراحل بالاتر صعود کند.فصل قبل، کوچک‌ترین انتقادی متوجه طارمی نبود اما این فصل اوضاع برای او عجیب و غیرقابل تصور در حال پیگیری است.

‌طارمی ۱۳ بار در ترکیب الغرافه قرار گرفته و ۵ گل برای این تیم در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده. اولی هفته اول مقابل قطر اس‌سی که با شکست ۳ بر یک الغرافه به پایان رسید. دومین گل طارمی‌ هفته چهارم و در روز برد ۴ بر صفر الغرافه وارد دروازه الاهلی شد. طارمی سومین گل خود را هفته ششم و در روزی که الغرافه مقابل الدحیل با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد، وارد دروازه حریف کرد. مهاجم تیم ملی هفته دهم و مقابل الخور هم ۲ گل از ۶ گل الغرافه را به ثمر رساند تا این تیم پیروزی پرگل ۶ بر صفر را به‌دست بیاورد.

ثبت ۵ گل زده در ۱۳ بازی، آن هم با توجه به اینکه طارمی فصل قبل این تعداد گل را در ۸ بازی به ثمر رسانده بود، یکی از دلایل انتقاد از او در قطر است. انتقادها را هم یکی از پیشکسوت‌های باشگاه به نام عادل خمیس آغاز کرد و رسانه‌ها و هواداران نیز پیگیر آن شدند. یکی از انتقادها، انجام بازی‌های پرنوسان از سوی طارمی‌ است. اعتقاد هواداران الغرافه این است که طارمی در تمام بازی‌ها نمی‌درخشد. او در یک بازی ۲ گل می‌زند اما در بازی بعد چندین موقعیت را از دست می‌دهد. درست مانند زمانی که طارمی‌ در پرسپولیس بازی می‌کرد و اینجا هم مورد انتقاد قرار می‌گرفت.

تراکتورسازی با خروج احتمالی لی اروین، نیاز به یک مهاجم جدید دارد. مهاجمی که با جو فوتبال در ایران آشنا باشد و بتواند به محض ورود در ترکیب تراکتورسازی جا بیفتد.

کدهای تقوی از جذب یک مهاجم ایرانی، احتمال جدایی طارمی از الغرافه و انتشار اخباری درباره مذاکره زنوزی با این مهاجم، همه و همه نشان می‌دهد که باید منتظر یک انتقال جذاب در نیم‌فصل باشیم.انتقالی که شاید با کمک بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی به نتیجه برسد و طارمی بار دیگر حضور در لیگ ایران را تجربه کند.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین