کد خبر: ۵۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

تارتار: تراکتور خوش شانس بود/ فرق‌مان یک ضربه ایستگاهی بود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است تیمش در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز مستحق باخت نبود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: ما مستحق باخت نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم و با توجه به این‌که آن‌ها بازیکنان با تجربه‌تری در اختیار داشتند، توانستند ما را کنترل کنند اما در کل بازی بیشتر در اختیار ما بود. تفاوت دو تیم در همان ضربه ایستگاهی بود. آن‌ها خوشانس بودند چون ضربه ایستگاهی آن‌ها پس از برخورد به یکی از بازیکنان ما به گل تبدیل شد. ما هم در ضربات ایتگاهی خوب عمل نکردیم. به تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. امیدوارم ما را ببخشند.

وی درباره داوری هم گفت: داوری اشتباه تاثیرگذار نداشت اما کمی به سمت تراکتورسازی چربش داشت. آقای ناظمی از داوران جوان است اما سوت‌های ۵۰ به ۵۰ را به سود تراکتورسازی می‌زد که کمی باعث عصبی شدن بازیکنان ما شده بود.

تارتار تصریح کرد: تراکتورسازی توانسته بود پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد زیرا کارشناسان داوری هم گفتند گل تراکتورسازی سالم بود اما آن‌ها مقابل ما دست‌وپا بسته بودند. البته باید بپذیریم مسائل مالی روی کار ما تاثیرگذار است زیرا دو جلسه تمرینی را به خاطر این مسائل از دست دادیم.

او همچنین گفت: ما برد می‌خواستیم و به همین خاطر مهاجم به زمین فرستادیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم. در جریان بازی موقعیت چندانی به حریف ندادیم. تراکتوری‌ها برای مساوی به زمین آمده بودند اما تجربه به کمکشان آمد تا ما را شکست بدهند. وقتی تیمی دفاع می‌کند، دیگر شما نمی‌توانید کاری کنید به جز اینکه توپ را روی دروازه ارسال کنید. آنها هم اصول دفاع را به خوبی انجام می‌دانند زیرا اصول دفاع را بلد بودند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلاتمان برطرف شود تا بتوانیم یک اردو در تعطیلات برگزار کنیم و به فکر جذب نفرات جدید هم هستیم. البته باید این نفراتی که در اختیار داریم را حفظ کنیم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین