کد خبر: ۵۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

دلیل میزبانی مادرید برای فینال لیبرتادورس از زبان اینفانتینو

رییس فیفا اسپانیا را بهترین انتخاب برای برگزاری فینال برگشت کوپا لیبرتادورس عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از ESPN، سانتیاگو برنابئو میزبان فینال برگشت کوپا لیبرتادورس شد. دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز نهم دسامبر در پایتخت اسپانیا به مصاف هم می روند. جیانی اینفانتینو درباره این انتخاب گفت: اسپانیا تنها کشوری بود که می توانست میزبان این دیدار باشد. این بازی در قاره دیگری برگزار می شود. فیفا از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی حمایت می کند و بخشی از مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. توپ نمی تواند متوقف شود و باید به دنبال شرایطی باشیم تا بازی را بتوان برگزار کرد.

رییس فیفا در پایان اظهار کرد: در کشورهای دیگر مشکلات بزرگی حتی نسبت به آرژانتین وجود داشت. حتی در سوییس هم بازی ها به دلیل خشونت لغو یا متوقف می شوند.

دیدار دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز قرار بود شنبه هفته گذشته در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود اما حمله هواداران ریور به اتوبوس بوکا باعث شد این دیدار لغو شود. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ابتدا تصمیم گرفت این بازی را خارج از آرژانتین برگزار کند و سپس مادرید را به عنوان میزبان فینال برگشت اعلام کرد. این انتخاب با حواشی زیادی همراه شد و هر دو باشگاه و هوادارانشان نسبت به آن اعتراض کردند. باشگاه ریورپلاته اعلام کرده است در سانتیاگو برنابئو بازی نخواهد کرد و این دیدار باید در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین