کد خبر: ۵۶۰۰۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

کارمندان دولت سبد کالا می‌گیرند+شروط توزیع سبد

در راستای دستورالعمل پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم درآمد جامعه بسته حمایتی کارمندان از فردا توزیع خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در راستای بسته حمایتی دولت از یکشنبه 11 آذر ماه این بسته بین کارمندان دولت توزیع خواهد شد. هیئت وزیران در 27 آبان ماه به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل بسته پرداخت کمک جبرانی و حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد جامعه را تصویب کرد. این بسته از یکشنبه 11 آذر ماه به حساب کارمندان دولت که حقوق کم‌تر از 3 میلیون تومان دارند واریز خواهد شد.

شروط توزیع سبد کالا و بسته حمایتی کارمندان به شرح زیر است:

1- حقوق زیر 3 میلیون تومان

2- داشتن یکی از اشکال قرارداد (رسمی، پیمانی و قراردادی با دولت)

3- سرپرست خانوار بودن

با این احتساب فقط کارمندانی که سرپرست خانوار باشند بسته حمایتی خواهند گرفت و سایر افراد باید از طریق سرپرست خانوار اقدام کنند. مبلغ این بسته حمایتی برای کارمندان مانند سایر اقشار به تعداد اعضای خانواده بین 100 تا 300 هزار تومان خواهد بود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
یعنی چی خانم ها که همسرشون جای شاغل نیستن و یا هستن اما بدون قرارداد وفقط خانمشون کارمند هست بهش تعلق نمیگیره این که یعنی ظلم به نیمی از جمعیت کشور زنان!!!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
به فکر ضرر وزیان خودرو سازها هستین تا مبادا دلخور بشن اما ما کارمندا بچه زن بابایم خصوصا ما که تومرز 3میلیون هستیم تازه سال آینده هم 20 درصد حقوقها اضافه میشه اگه اونم بشه پلکانی که دیگه هیچی اما خودرو باید بشه 5درصد بازار کارمند 20 درصد این کجای انصافه مچکریم از شما از خودم واز بقیه که به این دولت راست کردار وراست گفتار رای دادیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
محرومین کشور همین ها هستند ! پس مردمی که هیچ درامدی ندارند چیکار کنند ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
نمیدانم کسانی که عضو هیچ نهادی نیستند در آمد چندانی هم ندارند چه کنند البته من خودم از این گروه نیستم ولی وجدانم ناراحت است دولت بخصوص باید برای اینها فکری بکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین