کد خبر: ۵۶۰۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

داماد 18 ساله همسرش را با سم کشاورزی کشت

جمعه شب در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان شهر خاش بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ ابراهیم کوچک زایی -فرمانده انتظامی شهرستان خاش - در تشریح جزئیات این جنایت هولناک  گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد خانمی حدود ۱۶ ساله اهل روستایی از توابع بخش «پشتکوه» با آثار ضرب و شتم و کبودی در سر و صورت به بیمارستان منتقل شده اما ساعتی بعد جان باخته است. از آنجا که آثار مسمومیت نیز در بدن وی مشاهده می‌شد بلافاصله تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز شد.

 در بررسی‌های میدانی در روستای محل حادثه مشخص شد مقتول با شوهرش که پسر عمه‌اش است اختلافات شدیدی داشته‌اند که کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در کمتر از پنج ساعت از وقوع این جنایت، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش عنوان کرد: متهم به قتل که جوانی ۱۸ ساله و کارگر یک گلخانه در شهرستان خاش است در بازجویی‌های اولیه اعلام داشت کمتر از ۶ ماه از زندگی مشترک آنها نگذشته و در پی اختلافات شدیدی که داشتند در روز حادثه پس از مسموم کردن مقتول با سموم کشاورزی با دستانش او را خفه کرده است.

سرهنگ کوچک زایی با اشاره به معرفی متهم به قتل به دادسرا افزود: تحقیقات در رابطه با انگیزه و چرایی این جنایت هولناک در خاش ادامه دارد.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین