کد خبر: ۵۶۰۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

جدیدترین فیلم های جذاب سینما به زودی در سینمای خانگی

آفتاب‌‌نیوز :
هزارپا

پس از گذشت فقط یک ماه از اکران هزارپا توانست به آمار فروش 15 میلیارد تومان برسد و همان زمان بود که همگان بر این باور بودند که این فیلم می تواند رکورد فروش سینمای ایران را که در آن زمان در اختیار فیلم های گشت ارشاد 2 (20 میلیارد تومان) و نهنگ عنبر 2 (21 میلیارد تومان) بود را بشکند. تنها یک هفته پس از این اتفاقات بود که هزارپا با گذشت از فروش 21 میلیارد تومان رکوددار فروش تاریخ سینمای ایران شد. در نهایت این فیلم با آمار فروش اندکی بیش از 38 میلیارد تومان در روز 19 آبان 97 به اکران اعجاب انگیز خود پایان داد تا مراحل آماده سازی خود را برای پخش و توزیع در شبکه نمایش خانگی را در شرکت و موسسه تصویرگستر پاسارگاد بگذراند.

جدیدترین فیلم های جذاب سینما به زودی در سینمای خانگی

در فیلم خنده دار هزار پا که هنرمندانی چون رضا عطاران، جواد عزتى، سارا بهرامى، مهران احمدى، شهره لرستانى و امید روحانى بازی کرده اند، به گونه عمده در سال های پایانی دهه شصت و آغازین هفتاد روایت می شود و به نوعی داستانی بر پایه تم روایی «یکی بود یکی نبود» 

حقیقیست که بکگراندهایی ناگفته از آن سال های مذکور را به تصویر می کشد. قصه این فیلم بیشتر در رابطه با آن دست از نوستالژی‌هایی است که نسل ما با آن‌ها خاطرات بسیاری دارد ومی توان گفت چون که اصل داستان طنز است برای نسل جدید هم باید تماشایی و دیدنی باشد، چرا که شماتیک و روایتی که این نسل از آن دوران دارند مربوط به دوره ای است که یا بسیار کم سن و سال بودن و یا به دنیا نیامده بوده اند با این حال اکنون ولی یک شکل حقیقی از آن دوران را می توانند نظاره گر باشند.»

خبر آخر این که فیلم جنجالی و فوق پرفروش هزارپا قرار است که در دی ماه سال 1397 در شبکه نمایش خانگی به وسیله وب سایت کول دانلود پخش شود، برای دانلود فیلم هزارپا  از سایت کول دانلود اقدام کنید.

مغزهای کوچک زنگ‌زده
هومن سیدی در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به محیطی اندک پست مدرن و ابجکتیو «اعترافات ذهن خطرناک من» همسو تر شده است و به همین خاطر، این را به بلوغ و پختگی  نزدیک می کند و در  درون داستان این حقیقت را نمایش داده است. سیدی در مقام کارگردانی که پیشینه فعالیت های مدیا و گرافیک دارد (رشته و تخصص آکادمیک و دانشگاهی وی نیز بوده است)، از جمله اندک کارگردانانی می باشد که صحنه را به‌ شکل ایده آل تشخیص داده و همگی پلن هایش باوجود داستانگری محض، پروفشنال ریکورد شده و ما را فریفته شکوه دیداری یا درباره «مغزهای کوچک زنگ‌زده» پلشتی شاید غلو آمیز که گونه ای از ترسیم کردن قشنگی است می‌کند. 
در کل زمان پخش فیلم، در پس این فریم های چشمنواز، داستان روان و جاری است و این قدرت یک کارگردان است که توانایی آن اندازه که با نقشگیری های دیداری و داستانگری می باشد، برون از فریم نیز حاکی داستان ادامه پیدا کند و دقت بیننده را به تمامی جنبه های داستان معطوف کند.
خصیصه اصلی و جنبه امتیاز همگی اثار هومن سیدی، از چیرگی او بر زینت دادن تصویر ذهنی او نشات می گیرد و در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» ما برترین میزانسن و فضاسازی ها را می بینینم تا جایی که تا کنون از اثار پیشین وی ندیده بودیم. می توان گفت موضوع شیفتگی سیدی به فیلم ها و سینمای دنیای غرب و نمونه برداری همه اثار خودش چه از جنبه دکوپاژ یا حتی میزانسن از فیلم‌های غربی می‌آید امری بدیهی ست؛ مساله ای که بسیاری در قالب نقد و سرزنش به واپسین فیلم او از سمت منتقدین روانه شده است. برای دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به سایت کول دانلود مراجعه نمایید.

بدون تاریخ بدون امضا
بدون تاریخ بدون امضا در جشنواره فیلم فجر 96 شرکت داشت و در نهایت توانست 3 سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (وحید جلیلوند) ، سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری (علیرضا علویان) و همچنین سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (نوید محمدزاده) را دریافت کرد.
پس از آن بود که جایزه بهترین بازیگر بخش افق‌ ها از جشنواره ونیز ۲۰۱۷ ، جایزه بهترین کارگردانی بخش افق‌های نو جشنواره ونیز ۲۰۱۷ ، جایزه بهترین فیلم جشنواره شیکاگو ، جایزه ویژه هیات داوران و جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان جهانی در پنجاه و هشتمین دوره فستیوال تسالونیکى یونان ، جایزه بهترین فیلمنامه از بیست و هفتمین جشنواره فیلم استکهلم سوید ، جایزه ویژه آسیاپاسیفیک ، جایزه ویژه هیات داوران جشنوراه بگراد ۲۰۱۸  را نیز به خود اختصاص داد و در نهایت در شهریور 97 به عنوان نماینده ایران در اسکار 2019 برگزیده شد.
بدون تاریخ بدون امضا برای رسیدن به اسکار فیلم های خارجی (غیرانگلیسی زبان) 2019 مسیر بسیار دشواری در پیش دارد و در این راه باید با «جنگ سرد» اثر پاوو پاولیکفسکی  «دزدان فروشگاه» برنده نخل طلای کن که از ژاپن به اسکار می‌رود تا «کفرناحوم‌» که نماینده لبنان است رقابت کند.
فیلم «درخت گلابی وحشی» به کارگردانی  بیلگه جیلان و از ترکیه ، فیلم «غروب» ساخته اسلو نمش ، «رما» ساخته آلفونسو کوارون مکزیکی نیز از دیگر رقبای بدون تاریخ بدون امضا خواهد بود.
فهرست نامزدهای نهایی اسکار 2019  در تاریخ 22 ژانویه 2019 اعلام و همچنین مراسم در روز یک‌ شنبه 24 فوریه در دالبی تیاتر هالییود لس آنجلس برگزار خواهد شد. آرزوی موفقیت برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا و سازندگان و بازیگرانش در این مراسم مهم جهانی داریم. برای دانلود فیلم بدون تاریخ، بدون امضا به سایت کول دانلود مراجعه نمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
0
عالی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین