کد خبر: ۵۶۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳

کرملین به دریافت ایمیلی از وکیل ترامپ اذعان کرد

سخنگوی کرملین اذعان کرد، مایکل کوهن، وکیل سابق رئیس‌جمهوری آمریکا با مقام‌های روسیه در ارتباط بود تا برای ساخت برج ترامپ در مسکو کمک بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مایکل کوهن، وکیل سابق رئیس‌جمهوری آمریکا پنج‌شنبه گذشته اقرار کرد به کنگره درباره طرح سال ۲۰۱۶ دوران کاندیداتوری دونالد ترامپ برای ساخت برج ترامپ در مسکو دروغ گفته بود. این طرح در نهایت لغو شد اما کوهن در ابتدا گفته بود که این طرح چند ماه پیش از آنکه واقعا تمام شود، متوقف شده بود.

در همین حال دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کرملین در حاشیه اجلاس جی۲۰ در آرژانتین به خبرنگاران گفت: در واقع درخواستی از جانب مایکل کوهن بود و او می‌گفت که این شرکت قصد دارد تا ساختمانی در مسکو بسازد و برای راه‌انداختن این کسب و کار کمک نیاز داشت. آنها درخواست داشتند تا نشستی با مقام وقت دولت روسیه، سرگئی ایوانف یا من داشته باشند.

به نقل از خبرگزاری راشا تودی، اقرار به گناه مایکل کوهن جرمی را متوجه دونالد ترامپ نکرد و هیچ‌گونه افشاگری درباره ارتباط احتمالی او با روسیه برای تقلب در انتخابات ۲۰۱۶ نداشت. با این حال رسانه‌های جریان اصلی و ضد ترامپ از این اخبار استقبال کرده و پیش‌بینی کردند که این روند به "پایان ترامپ" می‌انجامد.

به گفته پسکوف، کرملین روزانه "ده‌ها درخواست" از جانب تجار و شهروندان دریافت می‌کند و بسیاری از آنها خارج از صلاحیت دولت هستند و درخواست کوهن هم به همین شکل بوده است. به این درخواست هم پاسخ مثبت داده نشد.

پسکوف افزود: به آنها گفته شد که ریاست جمهوری وارد مباحث ساخت و ساز مذکور نمی‌شود اما اگر آنها مایل به سرمایه‌گذاری هستند می‌توانند در نشست اقتصادی سن پترزبورگ حاضر شوند.

با این حال، درخواست‌کنندگان مذکور هرگز در آن نشست حاضر نشدند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین