کد خبر: ۵۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان در دبی رونمایی شد+تصاویر

پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان به ناوگان پلیس شهر دبی ملحق شد. پیش از این، اماراتی‌ها از ماشین پلیس‌های خاص و بی‌نظیری مانند بوگاتی ویرون و هاوربایک S۳ ۲۰۱۹ استفاده می‌کردند.
آفتاب‌‌نیوز : پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان به ناوگان پلیس شهر دبی ملحق شد. پیش از این، اماراتی‌ها از ماشین پلیس‌های خاص و بی‌نظیری مانند بوگاتی ویرون و هاوربایک S۳ ۲۰۱۹ استفاده می‌کردند.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از گجت نیوز، در ناوگان پلیس دبی از خودروهای پلیس فوق‌العاده‌ای استفاده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بوگاتی ویرون یا حتی موتور پرنده هاوربایک S3 2019 اشاره کرد. اخیرا پلیس دبی از پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان رونمایی کرده و قصد دارد آن را به ناوگان خود اضافه کند. این خودرو دارای چهره‌ای بسیار خشن بوده و به سیستم‌های پیشرفته‌ای نظیر هوش مصنوعی و تشخیص چهره مجهز است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو پیشرفته را بررسی می‌کنیم.

پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان در دبی رونمایی شد+تصاویر


ویژگی‌های پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان
برخورداری از تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد، خودرو Giath را به یکی از پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان تبدیل کرده‌ است. این خودرو می‌تواند سایر خودروهایی که توسط پلیس دبی ردیابی شده‌اند را تشخیص دهد و با بهره‌مندی از سیستم ارتباطی خود به اتاق عملیات متصل شود. وقتی وارد این خودرو می‌شوید با سیستم‌ها و صفحه‌های لمسی مختلفی مواجه می‌شوید که حتی برای سرنشین جلو نیز قابل دسترس است. در واقع، طراحان قصد داشتند تا راننده روی رانندگی تمرکز داشته باشد و پلیس دیگر در قسمت جلو از سیستم‌های هوشمند استفاده کند.

این خودرو توسط شرکت W موتورز ساخته شده که پیش‌تر لایکن هایپر اسپورت را تولید کرده است. امنیت سیستم‌های این خودرو نیز توسط یک شرکت سایبری بزرگ پشتیبانی می‌شود. طراحی ظاهری پیشرفته ترین خودروی پلیس جهان مانند یک شاسی بلند خشن بوده که به درهای Suicide مجهز است. همچنین در طراحی فرمان این خودرو از خودروهای شورولت تاهو و سابربن الگوبرداری شده و دسته‌ بزرگ گیربکس نیز روی ستون فرمان قرار دارد. فضای بار این خودرو نیز بسیار مناسب بوده و در نگاه اولیه همانند خودرو سابربن به نظر می‌رسد.


اقتصادنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین