کد خبر: ۵۶۰۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

رسول خادم بازنگشت، همه بازگشتند!/ استعفاهای نمایشی چرا و چگونه؟

خیلی از مستعفی‌های فدراسیون کشتی از جمله نایب رییس بانوان که پس از جانبداری از رسول خادم استعفا داده بود، تصمیم گرفته‌اند در سکوت به فدراسیون بازگردند و فعالیتشان را از سر بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از دومین استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی که البته این بار دیگر با بازگشت او به فدراسیون همراه نبود، تعداد زیادی از مسئولان فدراسیون و اعضای شوراهای فنی استعفای خود را از ادامه حضور در فدراسیون کشتی اعلام کردند اما با گذشت تنها چند روز هر کدام‌شان به کار بازگشتند و اصلا مشخص نشد برای چه استعفا دادند و برای چه آن‌قدر زود به کار بازگشتند؟

پس از بازگشت مسئولان اجرایی فدراسیون به کار و نفراتی همچون رییس سازمان لیگ، اعضای شوراهای فنی که برخی از آن‌ها نیز از مورد مشورت قرار نگرفتن در انتصاب سرمربیان تیم‌های ملی گلایه داشتند، نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی نیز همانند دفعه قبل پیشاپیش دیگران برای جانبداری از رسول خادم استعفا داد اما او نیز خیلی زود به کار بازگشت تا کشتی بانوان پس از مدتی بلاتکلیفی شاهد حضور مسئول‌شان باشند!

در جایی که رسول خادم سال‌ها برای راه‌اندازی و توسعه کشتی زنان در ایران زحمات زیادی را متحمل شده است، به حال خود رها کردن کشتی بانوان برای یک ماه و سپس بازگشت چندباره به فدراسیون کشتی قطعا از مهمترین ایرادات نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی است.

حال سوال اینجاست که در جایی که خادم به کار بازنگشسته است چرا این افراد از تصمیم خود منصرف و بار دیگر به فدراسیون کشتی بازگشته‌اند و چرا در رشته مهمی چون کشتی شاهد چنین تصمیمات احساسی هستیم که قطعا می‌تواند به این رشته ضربه وارد کند.

به گزارش ایسنا، در دنیای ورزش حرفه‌ای دیگر چنین رفتارهایی جایی ندارد و اگر هم تصمیمی گرفته می‌شود باید تا پایان به پای آن تصمیم ایستاد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
مگر کسی پستش را ترک می کند؟ شما چقدر ساده ای!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین