کد خبر: ۵۶۰۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

تنها راه جدایی علیپور و موافقت پرسپولیس با لژیونرشدن او فاش شد

خبری در رسانه‌های ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه مهاجم پرسپولیس با پیشنهاد یک باشگاه کره‌ای مواجه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : عملکرد خوب علی علیپور در لیگ قهرمانان آسیا به علاوه یدک کشیدن عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران باعث شده سوون سامسونگ کره جنوبی خواهان به خدمت گرفتن او شود. ظاهراً پیشنهاد این باشگاه کره‌ای به دست وکیل علی علیپور رسیده و قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس در این خصوص تصمیم بگیرند. این در حالی است که علیپور یک فصل و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و تصمیم‌گیری نهایی در مورد این پیشنهاد برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.
در همین راستا شنیدیم مبلغی که باشگاه کره جنوبی برای خرید علی علیپور در نظر دارد ۸۰۰ هزار دلار است. سوون سامسونگ کره جنوبی حاضر است ۴۰۰ هزار دلار به علی علیپور بپردازد. این باشگاه کره‌ای برای صدور رضایتنامه علی علیپور ۴۰۰ هزار دلار دیگر هم به باشگاه پرسپولیس می‌پردازد. البته همان‌طور که ذکر شد علیپور یک فصل و نیم دیگر یا به عبارت دیگر تا پایان لیگ نوزدهم با پرسپولیس قرارداد داشته و بدون رضایت باشگاه کنونی قادر به جدایی نیست. علیپور پیش از این نیز با پیشنهاداتی از روسیه و بلژیک مواجه شده بود، اما با توجه به نیاز پرسپولیس و کمبود بازیکن ماند و لژیونر نشد.
پیش از این خالد شفیعی مدافع فعلی سپاهان پس از اتمام قراردادش با تراکتورسازی تبریز به اف سی سئول کره جنوبی پیوسته بود. شفیعی در مدت حضورش در این باشگاه کره‌ای نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در نهایت مجبور شد به ایران برگردد. علی علیپور هم برای آنکه از شرایط بازی در کی‌لیگ و کره جنوبی مطلع شود، بهتر است مشورتی با خالد شفیعی داشته باشد.

با این پول علیپور به کره جنوبی نمی‌رود!

همان‌طور که نوشتیم باشگاه سامسونگ حاضر است مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به خود علی علیپور بپردازد و ۴۰۰ هزار دلار هم به باشگاه پرسپولیس بدهد.
دیروز از زبان یکی از افراد مطلع و نزدیک به علی علیپور شنیدیم این مهاجم خوب حاضر نیست با این پول به کره جنوبی برود. در واقع ۴۰۰ هزار دلار مبلغی نیست که علیپور را برای رفتن به کره وسوسه کند. اگر باشگاه کره‌ای حاضر باشد سر کیسه را شل کند شاید این بازیکن هم از طریق گفتگو با باشگاه پرسپولیس رضایتنامه اش را بگیرد، اما با این پول مهاجم قائمشهری پرسپولیس به کره جنوبی نخواهد رفت.

شاید بخواهید بدانید نظر برانکو درخصوص جدایی احتمالی علی علیپور چیست؟

سرمربی کروات پرسپولیس وقتی یک بازیکن دلش با تیم نباشد و بخواهد لژیونر شود، به راحتی اجازه جدایی خواهد داد! همان‌طور که مهدی طارمی از پرسپولیس رفت یا بقیه بازیکنانی که بدون مخالفت برانکو از این تیم جدا شده و رفتند.

منبع: خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین