کد خبر: ۵۶۰۷۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

زیبایی آشپزخانه با تجهیزات اخوان

آفتاب‌‌نیوز :
گروه تولیدی اخوان ابتدا با تولید سینک های استیل پا به صنعت تجهیزات و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه گذاشت. هسته ی اولیه ی این کارخانه در شیراز بنا نهاده شد و به تدریج خود را گسترش داد. اخوان بدون شک یکی از بزرگترین کارآفرینان حال حاضر کشور به شمار می آید. در حال حاضر بسیاری از محصولات تولیدی کارخانجات اخوان به کشور های خارجی صادر می شود. هود، سینک،گاز و فر توکار اخوان از تولیدات این برند شناخته شده به حساب می آید.

زیبایی آشپزخانه با تجهیزات اخوان
 
هود اخوان
هود اخوان از برترین برند های حال حاضر هود در ایران است که اقدام به تولید هود های با کیفیت می کند. هود اخوان بدون شک از شکیل ترین و زیبا ترین هود هایی است که در داخل کشور تولید می شود. هود اخوان توسط بهترین طراحان و با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات، طراحی و تولید شده است. با خرید هود اخوان زیبایی را به آشپزخانه ی خود هدیه دهید.

سینک اخوان
سینک از جمله تجهیزاتی است که در تمام خانه ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیت و زیبایی آن به طور موازی، نقش بسیار مهمی را در زیبایی محیط آشپزخانه ایفا می نمایند. سینک ظرفشویی، محلی برای شست و شوی ظروف و حتی برخی مواد غذایی می باشد و توجه در انتخاب یک سینک مستحکم با طراحی کارآمد و مواد درجه یک و مرغوب، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. انواع سینک اخوان ، در سه مدل توکار، روکار و زیر صفحه ای تولید می شوند و افراد با توجه به سلیقه، بودجه و سایز آشپزخانه خود می توانند نسبت به خرید سینک ایده آل برای منزل خود اقدام نمایند.

گاز اخوان
اخوان، مجموعه ای از شکیل ترین، لوکس ترین و با کیفیت ترین گازهای رومیزی را عرضه می نماید و بدین ترتیب این امکان را برای اکثر اقشار جامعه فراهم آورده است، تا آشپزخانه ی خود را با کم ترین هزینه ممکن، تبدیل به آشپزخانه ای لوکس و مدرن نمایند. مجموعه گاز اخوان، در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند و گزینه ای ایده آل برای هر نوع سیلقه و یا بودجه را در اختیار افراد قرار می دهند. اگر شما نیز به دنبال اجاق گازی صفحه ای، مطابق با استانداردهای جهانی و محصولی ماندگار و پردوام برای مطبخ خود هستید، پیشنهاد ما خرید از فروشگاه آنلاین اخوان مارکت می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
رضا
|
United States of America
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
چند سال پیش به بهانه حمایت از تولید ملییکی از محصولات شرکت اخوان را خریداری کردم شرکت اخوان یک مدل شیر آشپزخانه هم تولید میکرد.باقیمتی حدود ۶۰درصد یک محصول آلمانی آنرا خریداری کردم.کمتر از ۳ ماه این شیر دچار نشتی شد بطوری که کل آشپزخانه را آب گرفت.متاسفانه واشرهای یدکی و...در بازار نبود.به تلفنی که در کارت گارانتی بود تماس گرفتم خیلی راحت اعلام کردند که شیر آلات ما شامل گارانتی نبوده ودیگر محصولاتمان گارانتی دارد.بعداز چند دقیقه مجددا تماس گرفتم وگفتم یک گاز اخوان دارم وبرای این محصول هم همان جمله را گفتند .خلاصه برای هر محصولی که تماس گرفتم میگفتند این شامل گارانتی نیست وای مابقی محصولات گارانتی داره.دست آخر مجبور شدم شیررا کنده ویک شیر خارجی بگیرم ونصب کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
مهم خدمات بعد از فروش است كه اغلب شركتهاي ايراني ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
صادرات به کشورهای بدون گمرک کنتزل کیفی افتخار ندارد . .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین