کد خبر: ۵۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

ترکیدگی لوله آب در تهران/ برخی ساکنان پایتخت تا فردا آب ندارند/استقرار تانکرهای آبرسانی

مدیر عامل آب و فاضلاب منطقه 3 تهران گفت: در حادثه ترکیدگی لوله آب منطقه توحید تا کنون خسارتی به تونل و متروی توحید وارد نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرید ظهیری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما در محل حادثه با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 15 به مرکز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام شده است؛ افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، نیروهای امدادی به محل اعزام شدند و آب زدگی را در محل مهار کردند و هم اکنون در حال پاکسازی و بررسی نقاط آسیب دیده و تعمیر آنها هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون آب مشترکان ساکن در منطقه اطراف میدان توحید قطع شده و تا فردا ظهر هم این شرایط ادامه دارد گفت: این حادثه در محل اتصال لوله 20 اینچ و 12 اینچ یعنی یکی از لوله های اصلی انتقال آب رخ داده که تمام سعی ما رفع این مشکل در کمترین زمان ممکن است.

مدیر عامل آب و فاضلاب منطقه 3 تهران با اشاره به اینکه برای تأمین آب مورد نیاز و ضروری مردم تانکرهایی در نظر گرفته شده است ادامه داد: 20 تانکر برای تأمین آب ضروری مشترکان در نظر گرفته شده که محل استقرار این تانکرها در رسانه های گروهی به زودی اعلام خواهد شد.

ظهیری با بیان اینکه شهرداری تهران و راهنمایی و رانندگی پس از بروز حادثه به سرعت به کمک گروه های امدادی آب و فاضلاب آمدند افزود: با کمک این ارگان ها محل به سرعت ایزوله شد و طی بررسی هایی که تا کنون شده گزارشی در خصوص ایجاد آسیب چندانی در مترو و تونل توحید گزارش نشده است.

وی گفت: با تلاش گروه های امدادی حاضر در محل امیدواریم که کار هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین