کد خبر: ۵۶۰۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

انصاری فرد: به لیگ برتر صعود می‌کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از شرایط خود در ناتینگهام و نقش هواداران این تیم در مسیر صعود به لیگ برتر سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی که مدتی بازیکن آزاد بود، در نهایت راهی تیم ناتینگهام شد و زیر نظر آیتور کارانکا بازی می‌کند.

انصاری‌فرد درباره بازی در ناتینگهام در لیگ دسته یک گفت: این‌جا در انگلیس بازی‌ها خیلی فشرده است. این چیزی است که من خیلی دوست دارم و با مثلا یونان فرق می‌کند که هفته‌ای یک بازی انجام می‌شود، مگر تیم شما در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا باشد.

انصاری‌فرد که پیشینه بازی در لیگ‌های یونان، اسپانیا و ایران را نیز در کارنامه دارد درباره مقایسه این لیگ‌ها گفت: خیلی سخت است که بتوان این لیگ‌ها را مقایسه کرد. رقابت در لیگ دسته یک انگلیس بسیار سخت است چون در هر هفته دو بار بازی می‌کنید و زمان کمی دارید تا به خودتان بیایید. هر بازی مثل یک جنگ واقعی است. ما باید بتوانیم از بازی‌های خانگی خودمان به خوبی استفاده کنیم و ۳ امتیازهای خانگی را به دست بیاوریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. مهم‌ترین موضوع همین است که بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از ناتینگهام پست، او در ادامه صحبت های خود گفت: فوتبال برای هواداران است و جو فوتبالی این‌جا با بقیه جاها فرق می‌کند. این‌جا حمایت خیلی خوبی از ما می‌شود و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. ما به کمک هواداران‌مان نیاز داریم تا بتوانیم ۳ امتیازها را به دست بیاوریم و مسیر صعود خودمان را به لیگ برتر هموار کنیم.

ناتینگهام فارست باید شنبه در لیگ دسته یک انگلیس برابر پرستون دیدار کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین