کد خبر: ۵۶۰۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

برانکو به سبکی که ندیده‌اید

‏سرمربی پرسپولیس این روزها به زمین و زمان ایراد می‌گیرد. اوحتی خودش را در توپ طلای ‏مودریچ هم سهیم می‌داند!‏
آفتاب‌‌نیوز :
«اگر مصاحبه‌های فعلی برانکو را با روزهایی که تازه سرمربی پرسپولیس شده بود، مقایسه کنیم، کاملا ‏تفاوت را احساس خواهیم کرد. شاید هم طبیعی باشد که برانکو با ٢ بار قهرمانی در لیگ ایران و رساندن ‏پرسپولیس به فینال آسیا حالا با اعتماد به نفس بیشتری به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. با این حال هر روز ‏شاهد افزایش حس غرور در صحبت‌های مرد کروات هستیم. او دیگر یک مربی آرام و بدون حاشیه محسوب ‏نمی‌شود؛ اتفاقی که باعث شده یکی از ویژگی‌های مثبت خود در سال‌های اخیر را از دست بدهد.

در جریان بازی ‏با ذوب آهن شاهد رفتارهایی از برانکو بودیم که شاید قبلا از او ندیده بودیم. اعتراض شدید به داور مسابقه کاری ‏است که برانکو حالا به سبک همتایان ایرانی‌اش انجام می‌دهد. سرمربی پرسپولیس در جریان تمرین دیروز هم ‏با اشاره به اشتباهات داور علیه تیمش، مثل مصاحبه‌های اخیر خود به دست‌های پشت پرده اشاره کرد که گویا ‏نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود! شاید بخش جالب صحبت‌های برانکو جایی باشد که درباره مودریچ صحبت ‏کرده و به نوعی دچار خودشیفتگی شده است: «بازیکنان من بهترین نفرات می‌شوند. مودریچ در جهان، بشار در ‏عراق، سیدجلال حسینی در ایران و بیرانوند در آسیا. خیلی به نفراتم افتخار می‌کنم. این برای من باعث افتخار ‏است.»

این‌ که برانکو به صورت واضح در موفقیت این بازیکنان سهمی برای خود در نظر گرفته، عجیب به نظر ‏می‌رسد. جدا از بحث و جدل‌هایی که مرد کروات با کی‌روش داشته و هنوز هم ادامه دارد، او بارها در ‏مصاحبه‌های پرتعداد خود در تمرین و پیش از بازی‌های لیگ به برنامه‌ریزی لیگ برتر ایراد گرفته است. با این‌ که ‏شاگردانش بازی با پیکان را در فیفادی با پیروزی پشت سر گذاشتند، او این موضوع را بهانه‌ای برای اعتراض به ‏سازمان لیگ کرده است. برانکو در روزهایی که تیمش خوب نتیجه می‌گیرد، خودش را وارد حاشیه‌های زیادی ‏کرده و اکثرا هم به صحبت‌های افراد دیگر پاسخ می‌دهد.‏»

منبع: روزنامه شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین