کد خبر: ۵۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

روایت احسان حدادی از آزمایش دوپینگ در خانه‌اش

صبح امروز (پنج‌شنبه) ماموران ضد دوپینگ از روسیه برای گرفتن تست به خانه احسان حدادی آمدند.
آفتاب‌‌نیوز :
احسان حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آزمایش دوپینگی که از سوی ماموران روسی وادا صبح امروز در منزلش گرفتند اظهار کرد: امروز صبح از روسیه به خانه من آمدند و آزمایش دوپینگ گرفتند. به این سبب که رکوردهایم امسال دو بار به سطح جهانی رسید و جزو دو، سه نفر برتر دنیا بودم، این اتفاق افتاد. البته در دوومیدانی خیلی هم روی این موضوع حساس است. آن‌ها آدرس داشتند و طبق آن به خانه آمدند و تست انجام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوومیدانی تست ضد دوپینگ را در خانه می‌گیرند گفت؟ بله در دوومیدانی برای این تست به خانه می‌آیند. ما هر سه ماه یک بار فرمی پر می‌کنیم. کسانی که جزو نفرات برتر رنکینگ جهانی و جزو دو سه نفر برتر جهانی هستند زمانی را مشخص می‌کنند و مثلا می‌گوییم از ۶ تا ۸ صبح در خانه هستیم. امروز هم از روسیه به در خانه آمدند و در داخل واحد تست را گرفتند و رفتند.

وی در ادامه گفت: ما هر سه ماه یک بار فرمی پر می‌کنیم اما ممکن است که در در این مدت ۱۰ بار برای تست گرفتن بیایند. دست خودشان است که چقدر نیاز باشد و چند بار بخواهند از ورزشکار تست بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که این ماموران دوپینگ برای تست به سراغ دیگر ورزشکاران هم خواهند رفت یا خیر گفت: فعلا نامه‌ای که داشتند برای من بود. یکسری اسامی تیم‌های مختلفی هم بودند اما این طور نبود که آن‌ها کارت زرد بگیرند اما گفتند برای من یک است و باید حتما از من تست گرفته شود.

حدادی در پاسخ به این سوال که پس اختصاصی برای گرفتن تست از شما آماده بودند گفت: بله.

حدادی در پاسخ به این سوال که اولین مسابقه در آغاز فصل جدید چه خواهد بود گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست. اصلا وضعیت خودم هم مشخص نیست. در این شرایط فعلی و در بلاتکلیفی که فدراسیون برای ما درست کرده هیچی مشخص نیست.  

به گزارش ایسنا، احسان حدادی در ۱۲ آوریل ۲۰۱۸ در مسابقاتی در آمریکا رکورد ۶۸.۸۵ را ثبت کرد و در حال حاضر در رده پنجم رنکینگ جهانی قرار دارد. او در این سال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز به مدال طلا رسیده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین