کد خبر: ۵۶۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

پیام جهانگیری در پی انفجار تروریستی چابهار

اسحاق جهانگیری در پیامی با ابراز تاسف نسبت به حادثه تروریستی در چابهار، شهادت دو تن از فرزندان خدوم و غیور ملت ایران در نیروی انتظامی را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
متن کامل پیام معاون اول رییس‌جمهوری کشورمان به شرح  زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی انفجار مقابل مقر نیروی انتظامی در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان غیور و خدوم ملت ایران در نیروی انتظامی و مجروح شدن تعدادی از هموطنان بی‌گناه و مظلوم در چابهار شد، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. یقیناً این دست اقدامات تروریستی که با هدف تفرقه‌افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می‌شود، محکوم به شکست است و راه به جایی نخواهد برد و بر اتحاد و انسجام بیشتر ملی می‌انجامد؛ ضمن آنکه عزم جمهوری اسلامی ایران را نیز برای مبارزه با تروریسم راسخ‌تر خواهد کرد.

با تسلیت این حادثه تلخ به ملت ایران به ویژه خانواده های گرامی این عزیزان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان به خصوص شهرستان چابهار، از استاندار محترم و همه مسئولین انتظامی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم تمام توان و تلاش خود را برای شناسایی و برخورد با مسببان این حادثه تروریستی به کار گیرند. از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین