کد خبر: ۵۶۰۹۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷

علی مطهری: ایرادی ندارد که تعدادی از سُنی‌ها را در منصب وزیر داشته باشیم

علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بکارگیری اهل‌سنت به‌عنوان «وزیر» در کشور، آن را از مقتضیات «وحدت» دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
  علی مطهری روز سه‌شنبه (۱۳ آذر ۹۷) طی سخنانی در اجلاس مدیران و رؤسای مراکز و دفاتر استانی خبرگزاری ایرنا، که مشروح سخنانش در این خبرگزاری منشر شده، اظهار داشت: ایرادی ندارد که تعدادی از سُنی‌ها را در منصب وزیر داشته باشیم. ما دم از وحدت اسلامی می‌زنیم؛ پس باید مطابق آن عمل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در قرآن چهار چیز به‌عنوان عوامل انقراض امت‌ها و اجتماعات ذکر شده است که یکی از آنها «ظلم» است. اگر ظلم بر عدالت غلبه کند این جامعه منقرض می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورداری از «جامعه‌ای بدون تبعیض» تاکید کرد و گفت: از نظر اسلام جامعه برخوردار از عدالت جامعۀ بدون «تبعیض» است نه بدون «تفاوت».

مطهری در بخش دیگری از سخنانش، «دفاع از حقوق شهروندان» را از وظایف مهم رسانه‌ها برشمرد و اظهار داشت: در نظام‌های آزاد سیاسی، خبرنگاران قدرتمند و منشا تحولات هستند. آزادی رسانه یکی از عوامل پیشرفت جامعه است.

وی با تاکید بر ضرورت مسالۀ «مطالبه‌گری رسانه‌ها»، گفت: یک رسانه باید مطالبه‌گر باشد و حقوق مردم را از دولت و حکومت بخواهد. رسانه نباید صرفا به نقاط قوت بپردازند.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
مگر در جای دیگر اشکال دارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین