کد خبر: ۵۶۰۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

سیل در اندیکا قربانی گرفت/اعزام تیم‌های ارزیابی و امداد به مناطق سیلابی خوزستان

رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا از مرگ یک نفر در حادثه سقوط یک خودرو به دره خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
‌ایمان نوروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اثر سیل و بارندگی شدید پنجشنبه شب (15 آذرماه) پل شهرک طالقانی (حد چفاصل آبژدان و گدار) از توابع شهرستان اندیکا بر اثر طغیان رودخانه زیر آب رفت که در پی این حادثه یک خودرو به دره مجاور سقوط کرد.

وی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو دچار حادثه شد که توسط نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان اندیکا رهاسازی و احیا شد و به مراکز درمانی انتقال یافت.

نوروزی ادامه داد: متاسفانه این مرد ۳۷ ساله بر اثر شدت جراحات و ضربات وارد شده جان باخت.

اعزام تیم‌های ارزیابی و امداد به مناطق سیلابی خوزستان

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اعزام ۱۲ تیم ارزیاب و امداد و نجات هلال احمر به مناطق متاثر از سیل و بارندگی شدید خبر داد.

‌علی خدادادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستانهای خوزستان از شب گذشته اظهار کرد: تاکنون ۱۲ تیم ارزیاب و امداد و نجات هلال احمر به مناطق متاثر از سیل و بارندگی اعزام شده اند. آبگرفتگی و سیلاب در شهرستان‌های اندیکا، لالی، دزفول، مسجدسلیمان، گتوند و شوش آسیب‌هایی به مناطق شهری، روستایی و عشایری وارد کرده است. 

خدادادی بیان کرد: همچنین سیل و آبگرفتگی به عشایر منطقه سیاه منصور دزفول  آسیب وارد کرده است که در حال حاضر سه تیم امدادی در این منطقه حضور دارند و عملیات رهاسازی و انتقال افراد گرفتار در سیلاب را انجام می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: سیل و بارندگی شدید پل شهرک طالقانی (حدفاصل آبژدان و گدار) از توابع اندیکا به زیر آب رفته است. در این حادثه یک خودرو در دره مجاور سقوط کرد و یکی از سرنشینان آن دچار حادثه شد. عملیات رهاسازی، احیا و انتقال مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انجام شده است اما وضعیت عمومی این مصدوم نامطلوب گزارش شده است. جستجو برای فرد یا افراد دیگر ادامه دارد.

وی افزود: همچنین مناطق شهری شهرهای لالی و مسجدسلیمان و تعدادی از روستاهای شهرستان‌های شوش و گتوند نیز دچار آبگرفتگی و سیلاب شده است که ارزیابی در این روستاها ادامه دارد.

خدادادی گفت: ستاد مدیریت بحران در شهرستان شوش نیز برای امدادرسانی به مناطق متاثر از سیلاب تشکیل جلسه داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین