کد خبر: ۵۶۱۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

باران به داد هوای تهران رسید

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به وزش باد شدید در تهران طی امروز (۱۶ آذر) گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۱۷ آذر) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۱۶ آذر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: این وضعیت جوی طی فردا (۱۷ آذر) کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد با جهت غالب غربی - شمال‌غربی خواهد بود.

به گفته شهبازی، همچنین دمای هوا در پایتخت تا روز آینده افزایش جزیی خواهد داشت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق شهر تهران طی امروز (۱۶ اذر) در شرایط سالم قرار خواهد داشت، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا فردا (۱۷ آذر) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.

شهبازی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۵ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۵۱ در شرایط سالم است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین