کد خبر: ۵۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

افزایش چند میلیونی حقوق سرمربیان تیر و کمان

رئیس فدراسیون تیر و کمان در حاشیه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر تیر و کمان گفت: حقوق سرمربیان تیمهای ملی که قبلا حدو یک و نیم میلیون تومان بود را به شش و نیم تا هشت میلیون تومان افزایش داده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تمام مشکلاتی که از نظر اعتباری در این فدراسیون وجود دارد اما در جهت بالا بردن انگیزه سرمربیان تیم‌های ریکرو و کامپوند سعی کردیم مبلغ قراردادهای آنها را که در حدود یک میلیون و 500 هزار تومان بود حداکثر بین شش و نیم تا هشت میلیون تومان افزایش دهیم که فکر می‌کنم در گذشته چنین مبالغی به مربیان داخلی پرداخت نمی‌شد. امیدوارم که بتوانیم با انگیزه‌ای که برای مربیان داخلی فراهم کردیم در آینده نتایج بهتری را در تیر و کمان در مسابقات حساس و مهم داشته باشیم.

او همچنین درباره برگزاری نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیر و کمان گفت: یکی از عواملی که سبب تقویت تیم ملی و همچنین آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های مهم می‌شود برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است. امسال تلاش کردیم با متمرکز کردن این رقابت‌ها تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر تیر و کمان را افزایش دهیم و بتوانیم باشگاه‌های بیشتری را به سمت لیگ هدایت کنیم زیرا من معتقدم هر چقدر در این زمینه باشگاه‌ها سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند ما می‌توانیم در بعد قهرمانی گام‌های موثری برداریم. ضمن اینکه هدف بر این است تا مشکلات باشگاه‌ها را به حداقل برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تیم‌های برتر لیگ تیر و کمان پاداشی در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: در این زمینه هیچ قولی داده نشده است اما سعی داریم برای افزایش تعداد تیم‌ها در سال آینده از باشگاه‌های برتر تجلیل و تقدیر به عمل آوریم و بتوانیم در سال آینده نیز شاهد حضور تیم‌های بیشتری در رقابت‌های برتر تیر و کمان باشیم.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که اکثر تیم‌ها به دلیل شرایط اقتصادی در اواسط لیگ از شرکت در لیگ انصراف می‌دادند اما امسال هیچ گزارشی در این زمینه نداشتیم و این شرایط خوبی را برای برگزاری لیگ پویا و با کیفیت در نهمین دوره رقم زد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در ادامه در خصوص وضعیت خوابگاه سایت تیر و کمان اظهار کرد: پروژه خوابگاه و فضای اداری فدراسیون طبق قولی که معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و رئیس این شرکت به ما داده بود طی 10 روز آینده وارد مناقصه می‌شود و بعد از اینکه پیمانکار برتر مشخص شد وارد فاز اجرایی خواهیم شد تا بتوان با حمایت‌های ژاله فرامرزیان معاونت پشتیبانی و توسعه منابع مالی وزارت ورزش و داورزنی کار پروژه خوابگاه و بخش اداری سایت تیر و کمان را  آغاز کنیم.

وی درباره میزان برآورد هزینه ساخت خوابگاه و بخش اداری سایت تیر و کمان گفت: میزان هزینه برآورد شده دو میلیارد تومان است که تا کنون با حمایت وزارت ورزش و جوانان نزدیک به 70 درصد از هزینه‌ها پرداخت شده است و تلاش ما بر این است تا بتوانیم سال آینده این پروژه را به اتمام برسانیم. ضمن اینکه باید بگویم بسیاری از فضاها در سایت تیر و کمان نیمه تمام باقی مانده بود و ما مشکل تجهیزاتی داشتیم و هم اکنون این مشکلات برقرار است. امیدوارم بتوانیم این مشکلات را با بودجه‌ای که به فدراسیون تزریق خواهد شد مرتفع کنیم.

وی با اشاره به نصب سیستم دوربین‌های مداربسته در سایت تیر و کمان اظهار کرد: در جهت حفظ و حراست از وسایل ورزشکاران و همچنین تجهیزات سایت تیر و کمان که همیشه دغدغه ورزشکاران است نزدیک به 80 میلیون سیستم‌های کنترل هوشمند خریداری شده که در آستانه نصب آنها هستیم.

شعبانی بهار همچنین درباره بدهی‌های فدراسیون تیر و کمان خاطرنشان کرد: یک سری از بدهی‌ها که مربوط به احکام قضایی بود با حمایت وزارت ورزش و جوانان تا مبلغ 900 میلیون پرداخت شده و در ظرف یک ماه آینده دو حکم قضایی دیگر که علیه فدراسیون است پرداخت آنها نهایی خواهد شد. من ظرف 6 ماه حضورم در فدراسیون تیروکمان تلاش کردم بدهی این فدراسیون را تا مرز یک میلیارد پرداخت کنم و این شرایط بسیار سختی برای من بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین