کد خبر: ۵۶۱۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

دایی: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم/ ما عروسک نیستیم

سرمربی تیم سایپا گفت: اگر در ضربات نهایی دقت می‌کردیم می‌توانستیم در وقت‌های معمول صعودمان را در جام حذفی قطعی کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی درنشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان و صعود تیمش به نیمه‌نهایی جام حذفی بیان کرد: بازی بسیار سنگینی برای هر دو تیم بود و بعد از چند بازی که بد نتیجه گرفته بودیم، خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. بازی در نیمه اول پایاپای بود و در شروع نیمه دوم ما بهتر بودیم. متاسفانه گلی که خوردیم روی اشتباه خط دفاعی ما بود که در سه مرحله نتوانستند توپ را دفع کنند. در همان نود دقیقه می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم. اما بازیکنانم به بازی برگشتند و با جان و دل تلاش کردند تا صعود کنیم.

دایی همچنین در واکنش به سوال خبرنگاری درباره اعتراض به داوری و هل دادن ناظر مسابقه، توضیح داد: من ناظر را هل ندادم. بازیکن شما بدون توپ بازیکن مرا زد و به همین خاطر اعتراض کردم. داور در چند صحنه برای ما پنالتی نگرفت. شما بسیار خوش‌شانش بودید و داور هم به نفعتان سوت زد. او دوبار خطای هند تیم شما را نگرفت و ما هم عروسک نیستیم. ما هم احساس داریم و دوست داریم تیممان نتیجه بگیرد. این سوت‌ها نتیجه بازی را عوض می‌کند و حق طبیعی من است اعتراض کنم. کدام مربی در دنیا مثل خیار در کنار نیمکت می‌ایستد. شما(خطاب به خبرنگار) از فوتبال نیامده‌ای. هر کسی فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که چقدر فوتبال هیجان دارد و چرا بهترین ورزش دنیاست. ما فوتبالمان را بازی کردیم و به شما قول می‌دهم تا زمانی که کنار زمین هستم، بی اعتنا به مسائل زمین نخواهم بود.

سرمربی سایپا همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به بازی هفته بعد تیمش با صنعت نفت، در آبادان اردو می زنند یا نه، توضیح داد: امشب به تهران برمی‌گردیم و چنین هزینه‌ای نمی‌توانیم کنیم که بمانیم. جزو سه-چهار تیم آخر لیگ از نظر مالی هستیم. جمعه هفته بعد بازی بسیار سختی را داریم و در این بازی صنعت نفت را آنالیز کرده بودیم. دو تیم با بازی امروز، شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، دایی در پایان درباره جدایی مهدی ترابی در نیم فصل اظهار کرد: برای مهدی آرزوی موفقیت می‌کنم و هر بازی یک روزی باید برود. به هر حال او هم به دنبال موفقیت است و ما برایش در پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم. مهدی در هفته‌های آخر حضورش در سایپا خوب کار کرد و زحمت کشید. من هم برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در نیم فصل جای او را با جذب بازیکن جدید پر کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین