کد خبر: ۵۶۱۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

نقش کالر آیدی ضبط مکالمات (ضبط مکالمه) در رونق کسب و کار امروز

آفتاب‌‌نیوز :
امروزه با توجه به رکود اقتصادی به وجود آمده  بحث شناخت و ارتباط با مشتری نقش زیادی در رونق کسب و کارها دارد . یکی از نیازهای اصلی کسب و کارها سرعت عملیات در فرآیندهای فروش و خدمات‌دهی است.

در زمانی که حجم تماس های تلفنی با مشتری زیاد است، ممکن است مشکلات و معطلی های زیادی پیش آید. در صورتی که مشتری با اشغالی خط مواجه شود و یا پس از ارتباط با اپراتور برای شناسایی مشخصات ، مشتری معطل شود، احتمالاً به جمع مشتریان ناراضی خواهد پیوست. شناخت به موقع و سریع مشتریان و کاهش زمان انتظار آنها موجب رضایت آنها خواهد شد و مشکلات موجود را از بین می‌برد.

با اتصال یک کالر آیدی ضبط مکالمات (ضبط مکالمه) ، به محض تماس مشتری تمامی اطلاعات تماس گیرنده بر روی صفحه کامپیوتر به نمایش در می آید و اپراتور به سرعت مشتری خود را شناسایی می کند. همچنین با استفاده از ضبط مکالمه امکان بررسی مجدد درخواست مشتری را دارید. علاوه بر آن اپراتور می تواند با بکار بردن نام مشتری قبل از معرفی استقبال خاص و شخصی از او کند . این امر به شدت حسی از صمیمیت و احترام در مشتری ایجاد خواهد کرد  و در نهایت از او یک مشتری وفادار می سازد. بعنوان مثلا یک مجموعه خدمات طراحی ناخن که مشتری های زیادی دارد، برای از دست ندادن مشتری های خود باید از چنین سیستمی استفاده نماید.

کالر آیدی ضبط مکالمه، دستگاهی است که شماره شخص تماس گیرنده، وضعیت خط اعم از آزاد یا اشغال بودن آن، تعداد زنگ و تماس‌های خروجی و همچنین صدای مکالمه را در اختیار کامپیوتر می‏گذارد. این دستگاه با استفاده از پورت USB  اطلاعات را به کامپیوتر منتقل می کند. نرم افزار کامپیوتر اطلاعات ارسالی را پردازش و ذخیره می کند . در صورتی که قبلا تلفن مشتری در نرم افزار ذخیره شده باشد اطلاعات مشتری شامل عکس کد اشتراک آدرس و... نمایش داده می شود .

مدیران کسب و کار ها می توانند با استفاده از دستگاه کالر آیدی ضبط مکالمات (ضبط مکالمه)  کیفیت پاسخگویی اپراتورها را بررسی کنند. همچنین با بررسی مکالمه ضبط شده امکان آموزش و ارتقاع پاسخگویی اپراتورها را دارند. 

در صورتی که اپراتورها در ارائه نوع خدمت دچار شک شده باشند می توانند با شنیدن مجدد فایل ضبط شده ، در خواست مشتری را بررسی کنند و تصمیم گیری بهتری را داشته باشند . بدین ترتیب با ضبط مکالمات می توانید از شکایت های احتمالی مشتریان پیشگیری نمایید.

شرکت تیلدا کیش طراح و تولید کننده دستگاه های کالرآیدی و ضبط مکالمه با برند تی لاین (T-Line) می باشد. این شرکت با 10سال سابقه از بهترین قطعات و مواد اولیه در تولید دستگاه های کالرآیدی و ضبط مکالمه تی لاین (T-Line) استفاده میکند. با این حال محصولات این شرکت قیمت پایین تری نسبت به نمونه های خارجی خود دارند.

دستگاه کالر آیدی سری TK-200 و ضبط مکالمه TK-400 از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تولید شده در ایران می باشد. این دستگاه ها در مدل های 2 – 4 -6-8 خط تولید می شوند و امکان استفاده چند دستگاه به طور هم زمان را دارند . 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه کالر آیدی و ضبط مکالمه تی لاین (T-Line) لطفا به آدرس www.tildkish.com مراجعه بفرمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین